Intel PIII 1000MHz fsb 133 til salg.
Fra : Tommy & Jonna Nielse~

Dato : 03-04-02 14:43

Hej derude.
Jeg har for en kunde bestilt en PIII cpu hjem til slot 1, men han fortrød.
jeg vil derfor sælge den til indkøbspris, som er 1615,- i følge edb-priser
er it-butikken den billigste, og de sælger den til 2170,- BEMÆRK AT DET ER
SLOT 1

Jeg har også et helt nyt ASUS K7V-T bundkort slot A pc-133, AGP 2x4x,
understøtter Thunderbird, 4xUSB, m.m til 725,- alt følger med, i original
embalage..

Hilsen
IT-DATA
mail: it-data@pc.dk