2 IP segmenter på en C677 - kan det la si~
Fra : Dennis Pedersen

Dato : 03-04-02 13:31

Hej!
På mit arbejde der har vi en C677 der er koblet op imod worldonline hvor der
idag er en 213.xxx.xxx.xxx adresse. Der er blevet ansøgt om at få en
håndfuld flere IP-adresser, hvilket der blev givet.
Spørgsmålet er så kan den gamle adresse benyttes *sammen* med de nye
adresser der ligger i 62.79.xx.0-62.79.xx.15?
I de papirer der er blevet modtaget fra WOL står b.la:
set nat disable
set int vip0 ip <adresse>
set int vip0 mask <netmask>
set int eth0 mask 255.255.255.255

Uden at vide meget nærmere om det burde jeg så ikke kunne tildele den et
vip1 ip nummer der blot er de nye adresser og et vip 0 int der repræsenterer
den gamle IP.
Kan C677 dåsen det eller skal jeg op på Soho77/827 før dette kan lade sig
gøre (hvis det overhovedet kan lade sig gøre?)
Isåfald vil en henvisning til en howto være kanon :)

/Dennis