danskenetbank
Fra : Mogens Soerensen

Dato : 03-04-02 12:03

Fra : Christian Precht-Jen~

Dato : 03-04-02 13:57

du skal samtidig også angive det "rigtige url" til banken noget ala

https://netbank.danskebank.dk/xxxx/xxxx

Du kan evt. se på www.linux.dk som har en ganske stor liste over hvad man
skal gøre for at få webbank til at køre

men www.linux.dk er nede da DNS serveren er slukket!
og skal først redelegeres

--
Med Venlig Hilsen
Christian Precht-Jensen

Fra : Jesper Harder

Dato : 03-04-02 14:19

Mogens Soerensen <mogenss@control.auc.dk> writes:

> Hvordan kan man faa det til at fungere er der nogen der har nogen
> erfaringer.

Jeg har aldrig kunnet få det til at virke.

Deres kundeservice svarer (BG Netbank er samme system som Danske
Netbank):

,----

`----

Fra : Rune Laursen

Dato : 03-04-02 15:24

Mogens Soerensen wrote:

> [...]
> /DanskeBank der skal indeholde de adgangs filer man faar ved forste
> log-in. For at kunne logge-in kraever det java apllicationen x-java-vm.

Hej Mogens
Jeg bruger Netscape 4.78 det virker fortrinligt.......nogle gange. Ofte
crasher den uden varsel. Om det skyldes Netscape eller det onde
javascript/DHTML på DDB's amatøragtige (imho) netbank aner jeg ikke.

Jeg havde først netbanken til at køre via. MS-IE.
Dernæst, efter at have konsulteret en DDB-supporter (uofficielt, dvs. jeg
ringede ikke op til support!), kopierede jeg nøglen over i mit /home dir og
loggede nu på som root!!!!! I menuen vælger man så gendan nøgle og peger på
nøglen. Forsøger man at gøre dette som alm. bruger fungerer gendannelsen
ikke. Nøglen o.a. placeres i /DanskeNetbank eller lign.

Efter hurtigt at have logget af igen, kunne jeg uden de store problemer
logge på som alm bruger.
Konceptet er uholdbart imho, meeeen så passer det jo også fint til resten af
denne netbank.

Jeg vil gerne have den til at fungere i Konqueror/Netscape6/Mozilla, men har
indtil videre skudt utallige hvide pinde efter det håb.

Mvh. Rune