stillExecuting
Fra : Niels BT

Dato : 03-04-02 11:34

Jeg har prøvet at lave en ventefunktion, der venter på at stillExecuting
bliver falsk. Selvom den bliver det, løber min ventefunc altid i uendelig
løkke.

Hvordan for jeg mit program til at vente med at eksekvere videre, til
stillExecuting bliver falsk?

Fra : Betin@

Dato : 03-04-02 11:44

nib@itectum.com skrev...
> Hvordan for jeg mit program til at vente med at eksekvere videre, til
> stillExecuting bliver falsk?

Det ville nok hjælpe hvis du postede din kode.

Betin@

Fra : Niels BT

Dato : 04-04-02 08:33

"Betin@" <betina@leverpostei.com> skrev i en meddelelse
> nib@itectum.com skrev...
> >

> Det ville nok hjælpe hvis du postede din kode.
>
> --
> mvh
> Betin@

Problemet er, at jeg ikke havde nogen kode...

Jeg har dog løst det med en rekursiv funktion, der kalder sig selv hvert 10.
millisekund v.hj.a. Sleep.

Fra : Helge Bjørkhaug

Dato : 03-04-02 13:18

On Wed, 03 Apr 2002 12:33:58 +0200, Niels BT wrote:

> [...]
> uendelig løkke.
>
> Hvordan for jeg mit program til at vente med at eksekvere videre, til

Do While ws.stillExecuting
Doevents
Loop

--
Snutten
Fjern helge og .invalid fra mailadressen før du svarer via mail.

Fra : Niels BT

Dato : 04-04-02 08:36

"Helge Bjørkhaug" <helgesnutt@techie.online.no.invalid> skrev i en
meddelelse

> Do While ws.stillExecuting
> Doevents
> Loop

Virker desværre ikke - stillExecuting forbliver sand, indtil der kommer et
"ophold" i koden.

Fra : Helge Bjørkhaug

Dato : 04-04-02 09:16

On Thu, 04 Apr 2002 09:36:26 +0200, Niels BT wrote:

> "Helge Bjørkhaug" <helgesnutt@techie.online.no.invalid> skrev i en
> meddelelse

> Virker desværre ikke - stillExecuting forbliver sand, indtil der kommer
> et "ophold" i koden.

Hvilken komponent?

Fra : Jens Vestergaard

Dato : 04-04-02 09:55

> "Helge Bjørkhaug" <helgesnutt@techie.online.no.invalid> skrev i en
> meddelelse
> >

> Virker desværre ikke - stillExecuting forbliver sand, indtil der kommer et
> "ophold" i koden.

Den her kode fungerer nu fint:

Inet2.Execute , "PUT c:\test.htm medieo.asp"
StatusBar.SimpleText = "SENDER"
Do While Inet2.StillExecuting
DoEvents
Loop