Hvordan henter man en fil fra et website.
Fra : Morten Petersen

Dato : 03-04-02 10:59

Hejsa.

I mit program vil jeg gerne hente en datafil som jeg har beliggende på et
website.
Er der nogen der kan give mig et bud på hvordan dette gøres mest
hensigtsmæssigt?
Skal jeg bruge sockets? Eller er der en bedre måde at gøre det på? Vil
egentlig helst
være fri for 3. parts-komponenter.

På forhånd tak.

Morten

Fra : David A. D. Konrad

Dato : 03-04-02 16:04

"Morten Petersen" <mpet@ofir.dk> skrev i en meddelelse news:VnAq8.7222

> [...]
> website.
> Er der nogen der kan give mig et bud på hvordan dette gøres mest

Lyder besværligt at skulle lave det hele fra grunden af endnu en gang...

> Eller er der en bedre måde at gøre det på? Vil
> egentlig helst
> være fri for 3. parts-komponenter.

Se på "IndyClients"-tabbens TidFTP. Det er uhyre nemt at bruge.