link
Fra : AKN

Dato : 02-04-02 07:23

Mange tak for hurtigt svar.
Har fået den til at åbne i main men det største problem er at linket også
åbner på menu framen altså to steder på en gang og jeg skulle gerne få den
til at
åbne kun i main kan det lade sig gøre?
Kan det have noget med windowslocation at gøre?
mvh Allan

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 02-04-02 22:36

Tue, 2 Apr 2002 08:22:44 +0200, skrev "AKN" <no2es@mail.dk>:

>Mange tak for hurtigt svar.

Hold dig til den samme tråd, så man ikke skal ud og lede efter et
tidl. indlæg.

Uden et link til siden med problemet er jeg ikke i stand til at
hjælpe dig mere end jeg gjorde.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : AKN

Dato : 04-04-02 07:27

> Uden et link til siden med problemet er jeg ikke i stand til at
> hjælpe dig mere end jeg gjorde.

Tak men har løst det med en kombination af css og noget Java .
Jeg er ikke den store haj til det her men du er velkommen til at kigge på
den. Det er min første side og er under et års udvidelse blevet til det den
er men stadig på begynderstadiet.
http://www.telekaeden-glostrup.dk
mvh Allan