Sexmesse - fedt eller flop?
Fra : Anita

Dato : 02-04-02 15:26

Hej gæve nyhedsgruppelæsere.

I påsken besøgte sexmessen "Erotic World" Aalborg og jeg måtte naturligvis
undersøge nærmere hvad dette koncept indebar.

Først og fremmest var det ret vanskeligt at finde information om pris og
åbningstider på nettet, men det lykkedes efter megen søgen. Der var åbent
helt til kl 2 om natten, hvilket absolut er et plus, da det til tider kan
være svært at finde noget at foretage sig efter kl 21, med mindre man ønsker
at drikke sig hjernelam.

Men åbningstiden var måske også det mest positive, der var at sige om sagen.
I forhold til andre messer i Aalborghallen anvendtes en brøkdel af arealet
til sexmessen, så rent størrelsesmæssigt var jeg allerede lidt skuffet

Jeg ved egentlig ikke, hvad jeg havde forestillet mig, bortset fra at der
måtte være noget der var spændende. Forventningens glæde er jo som bekendt
den største. Hvilket absolut også var tilfældet med mit sexmessebesøg.

Der var jo godt nok en masse boder, hvilket jo kunne være spændende nok,
hvis ikke det lige var fordi det var én stor omgang skrammel man kunne købe.
Der var ganske få ting, der kunne kategoriseres som kvalitet, ellers var det
bare skrammel. Dog havde det meste af skramlet trods alt relation til sex.

Man kunne også få sig en tatovering eller en piercing, hvis man lige skulle
have fået lyst til det. Tja, jeg ved ikke om det bare er mig, men jeg kunne
da aldrig drømme om at få foretaget den slags på en sexmesse. Det skulle
helst være lidt mere velovervejet, hvis man spørger mig.

Man kunne få sig en omgang kinesisk massage, hvilket umiddelbart lød vældig
tiltalende, hvis ikke det lige var fordi massøsen så ud som om det hele
kunne rage hende langsomt.

Nårh jow, så var der også nogle boder med ting som lykkehjul og boldkast
efter dåser. Her kunne man vinde sig noget af det tingeltangel, man også
kunne købe i de øvrige boder.

Ja, så var der jo også underholdning på scenen. Pauseklovnen var en
midaldrende DJ, der absolut ikke havde skyggen af musiksmag, ligesom
teknikken også drillede ham en smule. Derudover var der jo også strip. Fedt
tænkte jeg. Her må der da komme noget, der kan sætte stemningen lidt i
vejret. Men ak og ve. Min kæreste næsten gabte, mens de kvindelige strippere
smed klunset. Nå jaja, men efterfølgende skulle selveste Porno-Lasse vise,
hvad han havde i underhylerne. Men guess what?! Han var kedelig, og drattede
oven i købet ned af scenen da han skulle ligge ned og rulle rundt - *bang*
så lå han dér! Det var da lidt sjovt, men synd for staklen. Det sidste vi
blev for at overvære var endnu en mandestripper. Indrømmet, han var faktisk
pæn, og lavede et ganske flot show, med dans, kostumer og andre lækre
detaljer.

Det var min oplevelse af "Erotic World". På vejen hjem grinede min kæreste
og jeg uforstående af at de kristne gad demonstrere over dette arrangement,
der absolut ikke kunne sætte vores pis i kog.

Nu kunne jeg godt tænke mig at høre om der er andre, der har besøgt "Erotic
World" da det var ved jeres by? Og hvad jeres oplevelse af arrangementet
var? Er det mig der er for kritisk eller er "Erotic World" et flop?

Venlige hilsner Anita

Fra : Tomas O.

Dato : 02-04-02 15:46

Anita skrev:

SNIP om sexmesser

Ak ja.. jeg har dristet mig til at besøge to af slagsen og den ene
var stor men de var begge pissehamrende kedelige!

Det er da den værste gang røvsygt flop og så skulle man endda
betale penge for at komme ind og blive flået i de 'butikker' der
var tilstede.

Det er IMO det rene svindel og humbug. Erotik er ikke en stripper
der står og tygger tyggegummi mens hun smider tøjet, ej heller at
stripperen ikke kan danse men alligevel prøver at fyre et show af
hun tilsyneladende forgæves har øvet sig på i timevis foran et
spejl for på scene at vælte i en stilling der kunne have været
erotisk havde det ikke været for hendes totalt kiksede hvide snor
der hang ud af kussen på hende.

Min oplevelse af disse 'erotiske' messer er at de intet har med
erotik at gøre. At vandre rundt mellem bikse der sælger plastick
crap efterligninger af pikke og kusser og dårlige plastic agtige
piske og håndjern til en 40 kroneseddel er bare så dræbende for
ens lyst til sec, at det er lig før man hellere vil til møde med
Moses Hansen. Han er i det mindste lidenskabelig omkring det han
tror på.

Hilsen
Tomas O.

Fra : Mirian

Dato : 02-04-02 19:43

"Tomas O." <tfo@gmx.net> skrev i en meddelelse

> [...]
> spejl for på scene at vælte i en stilling der kunne have været
> erotisk havde det ikke været for hendes totalt kiksede hvide snor

NEJ hvor ulækkert........ føj det må ikke have været sjovt at se på!!!
Stakkels Tomas......

Jeg har været til sexmessen her i Åbenrå og det var også et flop.
Det var lille, kedeligt og for kommercielt.
Jeg havde forestillet mig der var mere at se på og ikke bare en masse boder
med en masse skrammel.
Det eneste man ikke skulle betale for var stripperne på den store scene og
de var lige så kiksede som beskrevet i de andre indlæg.

MVH Mirian

Fra : Anita

Dato : 03-04-02 11:41

Jeg svarer lige jer alle på én gang...

"Tomas O." Skrev :
> Ak ja.. jeg har dristet mig til at besøge to af slagsen og den ene
> var stor men de var begge pissehamrende kedelige!

Samme koncept som jeg beskrev?

> Det er da den værste gang røvsygt flop og så skulle man endda
> betale penge for at komme ind og blive flået i de 'butikker' der
> var tilstede.

Blive flået? Der var da ikke købetvang *G*

> [...]
> spejl for på scene at vælte i en stilling der kunne have været
> erotisk havde det ikke været for hendes totalt kiksede hvide snor

*LOL* Ej det lyder sgu ikke for smart. Vi trak lidt på smilebåndet da
PornoLasse drattede ned af scenen. Men det fremgik vist ret tydeligt at det
ikke var en del af det 'planlagte' show *G*

> [...]
> ens lyst til sec, at det er lig før man hellere vil til møde med
> Moses Hansen. Han er i det mindste lidenskabelig omkring det han

Helt enig. *S*

"Mirian" Skrev:
> [...]
> Det var lille, kedeligt og for kommercielt.
> Jeg havde forestillet mig der var mere at se på og ikke bare en masse

Samme her. Måske vi har sat vore forventninger for højt?

"Heidi" Skrev:
> Jeg kan kun tilslutte mig din - og de andres, indtil videre - holdning.
> Jeg besøgte messen i Herning [Klip]
> De 150 som vi også betalte, fordi vi ikke havde købt billet på forhånd,
> kunne vi have brugt på en masse andre bedre ting.

Yeps, vi syndes også det var alt for dyrt. Men delvist vores egen skyld, da
vi jo bare kunne ha' købt billetter i forsalg. Men igen var informationen
for dårlig, for havde vi haft kendskab til denne prisforskel, ville vi da
ha' købt billetter til den billigere pris.

> Vi gik faktisk
> og grinte lidt af det hele, og følte os lidt fjollede ved at stå og kigge

> tingene man kunne købe i de forskellige boder - hvis man endelig
> skulle købe noget, ville jeg nok have det noget bedre ved at gøre det
> i en almindelig butik, hvor der er tid og mulighed til at få en ordentlig
> vejledning.

Helt enig. Vi kunne heller ikke lade være med at undre os over at alle
sælgerne var fedladne, midaldrende mænd, der absolut ikke udstrålede noget
som helst sexet. Det styrkede i hvert fald ikke lysten til at købe noget.

> Vi så en enkelt kvindelig stripper (dvs. vi så hende mest på storskærm,
> da vi sad nede bagved, hvor der ikke rigtig var udsigt til scenen), og
> hun var da sikkert meget pæn/fræk/sexet - vælg selv. Jeg tror dog ikke
> det sagde min kæreste det helt store, og det var endda første gang han
> så strip.

Det var vist anden gang for min kæreste. Og begge gange har han ment at
mandestripperne var bedre end kvinderne *G* Måske jeg skulle være bekymret?
*G*

> Vores konklusion var, at det var mere eller mindre spild af tid, og ikke
> mindst penge - men om ikke andet har jeg da i hvert fald fået styret min
> nysgerrighed, og behøver ikke gå og spekulere over om det mon er
> spændende, næste gang det kommer i nærheden af os...

Præcis!

"Michael Bested" skrev
> Jeg må også indrømme, at jeg blev noget skuffet, da jeg havde besøgt denne
> erotik messe. At det kostede 150,- for at komme ind er jo så hvad det er.
> Men at der ikke var noget at se overhovedet synes jeg var alt for dårligt,
> det eneste der var, var en masse boder der solgte ubrugeligt gejl til dyre
> priser.

Jeps. Men der var da mange der købte noget. Så det må jo kunne betale sig
for dem at tage rundt i landet. Jeg kan måske forstå at det kan virke mere
tiltalende, hvis man aldrig har været i nærheden af muligheden for at købe
sexlegetøj og man ikke har Internet. Men det er da vist også den eneste
undskyldning for at købe det skrammel de havde.
Men der var nu også enkelte der havde kvalitet, men prisen var også
derefter. (læs: meget meget dyrt)

> Så var der godtnok også et par strippere, men hvem gider se PornoLasse
> fyrre den af? ej vel....

Det gad jeg skam godt, hvis han _kunne_ fyre den af. Men det ku' han bare
ikke.

> Skuffende, må jeg sige...

Meget!

Venlig hilsen Anita

Fra : Henning

Dato : 03-04-02 13:17

"Anita" <anita@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

Hej Anita/alle

Jeg kan se, at det er ikke det min viv og jeg skal opsøge,
vi har da snakket om at det kunne være sjovt at opleve
sådan en messe, men ikke efter denne kritik *GGG*

> Det gad jeg skam godt, hvis han _kunne_ fyre den af. Men det ku' han bare
> ikke.

> Meget!

Ja men så send bud efter A.O.S.
Vi skuffer aldrig!!
Sådan en findes i DSS regi ,
Vi har da også en slagsang, vi optræder med *GGG*
Søs er med i heppekoret, selv om hun hellere ville være
aktiv i forreste linie
Men se hende hoppe topløs rundt og svinge med pon-
ponerne , det kan virkelig få gang i håndarbejdet *GGG*

Her er lidt af sangen:
Melodi: Den glade vandre

"De frække onanister kaldes vi, ..............

når vi så når til " Falderi! faldera! osv." er der et blandet
kor af støn og brunstige udløsnings/orgasme brøl *GGG*

Vi er bedre end et gros erotikmesser*GGG*

MVH
Henning

Fra : Anita

Dato : 04-04-02 10:39

"Henning" skrev

> Hej Anita/alle
Hej Henning

> Jeg kan se, at det er ikke det min viv og jeg skal opsøge,
> vi har da snakket om at det kunne være sjovt at opleve
> sådan en messe, men ikke efter denne kritik *GGG*

Nej for fa'en. Brug hellere pengene på noget, der kan 'tænde' jer på anden
vis Køb nogle pornofilm, en lækker dildo eller whatever. Pengene vil i
alle tilfælde være givet bedre ud.

> [...]
>
> når vi så når til " Falderi! faldera! osv." er der et blandet
> kor af støn og brunstige udløsnings/orgasme brøl *GGG*

*LOL* Det lyder satme som et syn for guder!

> Vi er bedre end et gros erotikmesser*GGG*

Alt er bedre end erotikmesse

> MVH
> Henning

Venligst Anita

Fra : Heidi

Dato : 06-04-02 10:47

> [...]

> informationen for dårlig, for havde vi haft kendskab til denne
> prisforskel, ville vi da ha' købt billetter til den billigere pris.

Netop - jeg kunne heller ikke finde info om prisen ved indgangen nogen
steder.

> [...]
> sælgerne var fedladne, midaldrende mænd, der absolut ikke udstrålede
> noget som helst sexet. Det styrkede i hvert fald ikke lysten til at

Eller også var det ældre kraftige "damer" med rødt hår, som heller ikke
just osede af sex.

[snip - kvindestrip]

> Det var vist anden gang for min kæreste. Og begge gange har han ment
> at mandestripperne var bedre end kvinderne *G* Måske jeg skulle være
> bekymret? *G*

Måske han fandt lidt inspiration til soveværelset?

--
Mvh. Heidi
Her plejer der med store bogstaver at stå, at svar udbedes

Fra : Michael Bested

Dato : 02-04-02 17:14

"Anita" <anita@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> [...]

priser.

Så var der godtnok også et par strippere, men hvem gider se PornoLasse

Mvh.
Michael

Fra : Pylleweb.dk

Dato : 03-04-02 09:24

"Michael Bested" <michael@bested.nu> skrev i en meddelelse
> "Anita" <anita@mail1.stofanet.dk> wrote in message

> Jeg må også indrømme, at jeg blev noget skuffet, da jeg havde besøgt denne
> erotik messe. At det kostede 150,- for at komme ind er jo så hvad det er.

Jeg var vist en af de hældige, for jeg havde købt billet i forvejen (der
sparrede jeg da 55 kr så) *gg*
Nysgerrigheden var der, for jeg var nogle år tilbage på messen i Hjørring og
kunne huske at der ikke
var så meget ved det. Så gjorde jeg jo et forsøg igen og tog en tur til
Aalborg med tanken, større hal
mere guf.

> Så var der godtnok også et par strippere

MEN ak det første vi så var en stripper i Charlie Chaplin outfit som de
første 5-7 min bare stod og vrikkede med røven mens hun trippede rundt med
den kendte stok. Flere gange var hun ved at trippe på næsen da hun vist ikke
var helt fortrolig med de kæmpesko hun havde på.

> Men at der ikke var noget at se overhovedet synes jeg var alt for dårligt,
> det
> eneste der var, var en masse boder der solgte ubrugeligt gejl til dyre
> priser.

Ja hvis man går på nettet, på de samme butikker (mener samme kvalitet) kan
man finde sagerne lidt billigere.
Og jeg er helt enig med dig i at de sager de havde med var "ingenting" den
ene bod lignede den næste i
varersortiment.

> men hvem gider se PornoLasse fyrre den af? ej vel....

NEJJ, pornolasse er nok ikke den mand der tænder (intresserer) de fleste
kvinder.

> Skuffende, må jeg sige...

Helt enig, man skal åbenbart overhovedet ikke ha nogle forventninger når man
skal på messen, for så kan
man da "kun" blive positivt overrasket ........

der var lige lidt fra mig..

Mvh pylleweb.dk

Fra : Gitte

Dato : 03-04-02 09:36

Hej

> [...]
>det
>eneste der var, var en masse boder der solgte ubrugeligt gejl til dyre

Vi (min mand og jeg) var på sexmesse for nogle år siden i Århus, og
det er nok noget nær de dårligste penge vi har brugt på noget. Som
flere andre også har beskrevet, så bestod "messen" af en masse boder,
der solgte alt muligt bras, der bare på en eller anden måde kunne
relateres til sex. Og så var der nogle indslag med strippere. For det
første var det svært at se noget som helst pga. menneskemylderet og
for det andet, så var det vi så kedeligt!

>Så var der godtnok også et par strippere, men hvem gider se PornoLasse
>fyrre den af? ej vel....

Nej, så er selv en god gang tysk schlager-musik mere ophidsende...

>Skuffende, må jeg sige...

Meget...

MVH
Gitte

Fra : Heidi

Dato : 02-04-02 18:07

"Anita" <anita@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse news:3ca9bd0b$0$1327$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> Hej gæve nyhedsgruppelæsere.

[SNIP - en hel masse kritik af Erotic World]

Jeg kan kun tilslutte mig din - og de andres, indtil videre - holdning.
Jeg besøgte messen i Herning sammen med min kæreste, og det
var nok mest mig der gerne ville afsted. Jeg har af en eller anden grund
altid syntes det kunne være sjovt at komme afsted, men det var så
først i år det kunne lade sig gøre. (I hvert fald hvis der også skulle en
kæreste med, og jeg ville nok synes det var lidt fjollet at gå rundt alene
derinde).

De 150 som vi også betalte, fordi vi ikke havde købt billet på forhånd,
kunne vi have brugt på en masse andre bedre ting. Vi gik faktisk
og grinte lidt af det hele, og følte os lidt fjollede ved at stå og kigge på

Det var mine 2 cents....

Fra : Tomas O.

Dato : 03-04-02 17:08

Heidi skrev:

Hej allesammen

Det lader til at de der kommercielle sexmesser der findes nu er
totalt flopm og sandsynligvis dør de snart helt ud. Det er kun et
spørgsmål om tid før hele Danmarks befolkning ved det er dødssygt
og totalt turnoff.

Så var de jeg tænkte, når der nu tilsyneladende er et marked,
altså et behov for erotikmesser, hvad så om man lavede en der ikke
var så forbasket lav. jeg mener det der med feldladne blege mænd
bag diskenen og tyggegummityggende strippere er et klart turnoff.
Plus det at se det hele i noget der burde dyrkes sport i.

Man kan vel lave det bedre??

Så er der nogen friske der kunne forestille sig at man lavede
noget der vitterligt var erotisk og vitterligt ikke gjorde at folk
følte sig snydt ved at give 100-150 kroner.. så smid ideerne ind
til mig og jeg vil samle trådene og se om der kan komme noget
fornuftigt ud af det som man kan være bekendt at kalde erotisk.

Nøgleord ville være åbenhed, fordomsfrihed, intimitet, sexologer,
sexarbejdere fra sexindustrien som ikke tygger tyggegummi,
massører, thaimassører, tantra sexologer og så videre,, altså en
messe hvor ma rent faktisk fik noget med hjem om ikke andet en god
oplevelse og noget information. Man kunne forestille sig nogle af
ejerne af sexklubberne dukkede op og måske nogen af deres
medlemer.... mulighederne er uendelige IMO.

Det der ville være fidusen i det er at undgå den lummerhed der er
på de nuværende sexmesser.

Hilsen
Tomas O.

Fra : Anita

Dato : 04-04-02 10:36

"Tomas O." skrev

> Hej allesammen
Hej Tomas

> [...]
> totalt flopm og sandsynligvis dør de snart helt ud. Det er kun et
> spørgsmål om tid før hele Danmarks befolkning ved det er dødssygt

Ja der er endnu ikke været nogle, der har tilkendegivet, at de synes
sexmesserne var fede. Men dermed kan man jo ikke konkludere at der ikke
findes folk, der synes om det. Jeg tror faktisk at ham fyren, der blev holdt
polterabend for den lørdag i Aalborg, som pissefuld blev hevet op på scenen
og fik lov at rage på en af stripperne, mens hun afklædte ham og gned sin
krop mod hans, (pyh det blev en lang sætning) faktisk vil huske aftenen som
ganske underholdende.

> [...]
> bag diskenen og tyggegummityggende strippere er et klart turnoff.
> Plus det at se det hele i noget der burde dyrkes sport i.

Ja det skulle man tro

> Så er der nogen friske der kunne forestille sig at man lavede
> noget der vitterligt var erotisk og vitterligt ikke gjorde at folk
> følte sig snydt ved at give 100-150 kroner..

Pyh. Ideen er fed. Og ingen tvivl om at det kan lade sig gøre.

> så smid ideerne ind
> til mig og jeg vil samle trådene og se om der kan komme noget
> fornuftigt ud af det som man kan være bekendt at kalde erotisk.

*tænker over det*

> Nøgleord ville være åbenhed, fordomsfrihed, intimitet, sexologer,
> sexarbejdere fra sexindustrien som ikke tygger tyggegummi,
> massører, thaimassører, tantra sexologer og så videre,,

Lyder fornuftigt og på sporet af noget, der kunne være spændende.

> altså en
> messe hvor ma rent faktisk fik noget med hjem om ikke andet en god
> oplevelse og noget information.

Ja netop.

> Man kunne forestille sig nogle af
> ejerne af sexklubberne dukkede op og måske nogen af deres
> medlemer.... mulighederne er uendelige IMO.

Du har helt ret. Men jeg kommer til at tænke på, at det måske kan være
vanskeligt at lokke folk til at udstille deres eget private sexliv 'for åben
skærm'. Der er det straks lettere at udstille nogle plastikdippedutter som
ikke har noget med én selv at gøre.

> Det der ville være fidusen i det er at undgå den lummerhed der er
> på de nuværende sexmesser.

Ja, OG få forklaret folk forskellen. Min umiddelbare tanke er dog at diverse
sexklubber m.m. ikke hidtil har været opsøgende for at få nye medlemmer, og
hvis de begyndte på det, ville en stor del af mystikken og måske en del af
grundlaget forsvinde?

> Hilsen
> Tomas O.

Venligst Anita

Fra : Tomas O.

Dato : 04-04-02 10:37

Anita skrev:

SNIP

> [...]
> private sexliv 'for åben skærm'. Der er det straks lettere at
> udstille nogle plastikdippedutter som ikke har noget med én

Der er en del der er der godt kan lide at 'optræde' som tænder på
det i de klubber..

> [...]
> opsøgende for at få nye medlemmer, og hvis de begyndte på
> det, ville en stor del af mystikken og måske en del af

Eller flere vil opstå fordi der bliver et større behov?

Hilsen
Tomas O.

Fra : Henning

Dato : 04-04-02 12:54

Tomas O. wrote:
> Anita skrev:
>
> SNIP

> Der er en del der er der godt kan lide at 'optræde' som tænder på
> det i de klubber..

Det kunne vel godt lade sig gøre, nogle af klubberne er jo " udstyrs-
klubber" så masker osv. osv. gør deltagerne annonyme.
Men du Tomas har jo optrådt på TV. sammen med bla. Pia, så
hvis du har råd til at betale 50-100.000 kr. for en stand på en
sexmesse, er der frit slag, hvis billetprisen skal holdes på 150 kr.

For mig vil det være OK at der er salgs-stande, men primært
skulle det være en stor proforment session for at jeg gad komme
til en sexmesse, sælges der pornofilm, må der være liveshows
til at fremme salget, evt optagelse af pornofilm på cenen, sælges
der legetøj i en stand, må det demonstreres for publikum, som
må have lejlighed til at afprøve vare-sortimentet på stedet.
Ligesom der skal være en amatør cene, hvor de der føler sig
inspireret til det, kan prøve at optræde med sex-shows,
bukkae konkurencer med flubby girls etc. etc. Se om de
danske pornomodeller kan slå "Huston 501" rekorden *GGG*

Kan du huske, nå nej Tomas, du er nok for ung, de glade 60ère
hvor der var 50 live-show butikker i Istegade og på Strøget *GGG*

MVH
Henning
--
Klip det bort du ikke svare på
og svar under det du citere

Fra : Tomas O.

Dato : 04-04-02 14:26

Henning skrev:

SNIP
> [...]
> Pia, så hvis du har råd til at betale 50-100.000 kr. for en
> stand på en sexmesse, er der frit slag, hvis billetprisen

Jeg vil ikke have en stand. Jeg vil arrangere messen hvis det
skulle være.. Det der med at have en stand på de nbuværende
sexmesser vill jeg ikke kunne gå med til. De er jo netop så
pissekedelige og lumre.

> [...]
> optræde med sex-shows, bukkae konkurencer med flubby girls
> etc. etc. Se om de danske pornomodeller kan slå "Huston 501"

Salgsstande er helt ok, der skulle bare være kvalitetsvarer til e
rimelig pris i stedet for det plastiklort til overpriser jeg har
set på sexmesser. Der skulle være stande hvor man kunne blive
undervist i tantra, erotisk massage og så videre.. meningen vil
netop være at give folk e på opleveren.. bevars det får man da på
sexmesser af i dag men det er en oplever der giver kvalme.

> Kan du huske, nå nej Tomas, du er nok for ung, de glade 60ère
> hvor der var 50 live-show butikker i Istegade og på Strøget
> *GGG*

Bliv de ikke først forbudt omkring 1973?

Da var jeg sgu for ung *G* sølle 14 år..

Hilsen
Tomas O.

Fra : Henning

Dato : 04-04-02 15:08

Tomas O. wrote:

> Jeg vil ikke have en stand. Jeg vil arrangere messen hvis det
> skulle være..

Hvem drømmer ikke om det?*G*
Eller være seksualvejleder, med vægt på praktiserende
øvelser? *G*

> Der skulle være stande hvor man kunne blive
> undervist i tantra, erotisk massage og så videre..

Det ville være skønt, men igen økonomi og billetpriser,
hvis der ikke var indtægter fra "lort-salgs-stande"
ville priserne blive oppe omkring 800-1000 kr.

> Bliv de ikke først forbudt omkring 1973?

Jo der omkring, hvad der dengang undrede mig var,
at i Sverige fik det lov at fortsætte et par år længere *G*

> Da var jeg sgu for ung *G* sølle 14 år..

Jeg blev født i tide

> Hilsen
> Tomas O.

MVH
Henning

Fra : Chokmah Dog Fever

Dato : 06-04-02 01:39

On Tue, 2 Apr 2002 19:07:13 +0200, "Heidi" <nospamheidi@adslhome.dk>
wrote:

>[SNIP - en hel masse kritik af Erotic World]
>
>Jeg kan kun tilslutte mig din - og de andres, indtil videre - holdning.
>Jeg besøgte messen i Herning sammen med min kæreste,

AHHHHHHHhhhhhhhhhhaaaaaHHHHHHHHHhhhhhhhhhaeee
Det må sgu da ha været en grim oplevelse - fy for satan - at tage til
en sex messe ok - men FRIVILIGT TAGE TIL HERNING !!!!

Det er det mest sadistiske ondsinde selvplageri jeg nogensinde har
hørt om .....Puuhh ha ...... nu lukker jeg ned ....
Det er for stærkt for mig det her.

Go Nat
Bo

--
http://www.chokmah.dk/
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)

Fra : Heidi

Dato : 06-04-02 10:43

Chokmah Dog Fever <chokmah@c.dk> skrev:

> AHHHHHHHhhhhhhhhhhaaaaaHHHHHHHHHhhhhhhhhhaeee
> Det må sgu da ha været en grim oplevelse - fy for satan - at tage til
> en sex messe ok - men FRIVILIGT TAGE TIL HERNING !!!!

Ja så får du det jo nok ikke bedre når jeg fortæller at jeg rent faktisk
bor tæt på Herning, og kommer der tit

> Det er det mest sadistiske ondsinde selvplageri jeg nogensinde har
> hørt om .....Puuhh ha ...... nu lukker jeg ned ....
> Det er for stærkt for mig det her.

Jeg har godt tidligere læst om din aversion mod Herning - med fare for
at det bliver lige lovlig off topic, så vil jeg alligevel spørge hvad det er,
du finder så slemt ved byen?

Fra : Chokmah Dog Fever

Dato : 06-04-02 19:07

On Sat, 6 Apr 2002 11:43:09 +0200, "Heidi" <nospamheidi@adslhome.dk>
wrote:

>Ja så får du det jo nok ikke bedre når jeg fortæller at jeg rent faktisk
>bor tæt på Herning, og kommer der tit

Heidi ....nu må du stoppe det er for stærkt .... jeg kan klare næsten
alt...i denne gruppe har vi debatere storts et alt pisk urin sex
koprofagi homoseksualitet incest bedrag forelskelse og om end den nok
også er hard core så MANGE tråde om intim barbering .... men det er
sgu for stærkt for mig..... Herning er det tæteste på jeg perosneligt
har været i at opholde min i en KZ lejer 7 uger tabte mig 15 kg
det er det GRIMESTE STED jeg har set NOEGNSINDE og jeg har sgu rejst
mindst 500 000 km i 50 lande INETET slår Herning ....

>Jeg har godt tidligere læst om din aversion mod Herning - med fare for
>at det bliver lige lovlig off topic, så vil jeg alligevel spørge hvad det er,
>du finder så slemt ved byen?

ALT dte er det grimeste sted på planeten - et arkitektonisk helved....
det er Jylland Eyropa Verden planeten universet når det er værst -
en betragtning der måske nok kan virke OT - men der er jo folk i
gruppen der tænder på rædsels fulde oplevelser fornedrigelse osv.

alt dte kan man finde ved bare at stå af i toget i Herning !

for mig er dte for stærkt ..... jeg har en puls på 280 så læneg toget
standser der - jeg ser helved for mig at det arldrig køre vider og man
for altid vil være der !!!!

Mv
B0

Fra : Chokmah Dog Fever

Dato : 06-04-02 01:35

On Tue, 2 Apr 2002 16:26:02 +0200, "Anita" <anita@mail1.stofanet.dk>
wrote:

> [...]
>være svært at finde noget at foretage sig efter kl 21, med mindre man ønsker

Ja I Åkborg Puhh jeg boede der i 1½ år det føltes som 3 ganeg så lang
tid som de 8 år jeg har boed i København - det er nu ellers en pæn by
og alle mine barndoms minder kulminere der - men at bo der for satan
....... Puhhhh......
Nå back on topick

> [...]
>da aldrig drømme om at få foretaget den slags på en sexmesse. Det skulle
>helst være lidt mere velovervejet, hvis man spørger mig.

Puhhh hvis prisen er lav og det bare var noget enkelt så ville jeg
nok ku hoppe på den !
noget simpelt tatto . har nogen gange tænkt på at få et sort kort på
hver under arm - meeeen jeg har sgu nok !
det har så ikke meget med sex at gøre !

>Her må der da komme noget, der kan sætte stemningen lidt i
>vejret. Men ak og ve. Min kæreste næsten gabte, mens de kvindelige strippere
>smed klunset.

jeg kommer til at tænke på den her øst kyst hostler cd : verdens
længste rap - mon teksten ligger et sted ?

>Nu kunne jeg godt tænke mig at høre om der er andre, der har besøgt "Erotic
>World" da det var ved jeres by?

nej ....om jeg tror det er noget enstående jeg tager dit ord for at
det er det ikke !

men nu lever mange dansker jo ikke et liv der er værd at skrive bøger
om & jeg tror hvis hr & fru brun sovs kan få en sensionel oplevelse ud
af det - jamen så har det også funktion - der måske kan få dem til at
få lidt mere gang i sagerne eller måske bare oplevelsen !

Det er ikke mange år siden - at det at eje en dildo var uhørt !
med mindre man var dybt pervers - intim barbering fandt du ikke i 80
erne - andre steder ind i porno blade !

efter som de her sex messer jo køre landet rundt så må der jo være
nogen der har gavn af dem og det sidste folketings valg taget i
betragtning så er der sgu nok mange , de fleste er sgu ignorenter!
og der skal ikke ret megt til !

og de vil ikke være der hvis der ikke var penge i det !

man kan købe sissyfos myten af albert camus for 49 kr og for mere ind
100 kr komme til en sex messe!
Mv
Bo

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 09-04-02 04:39

"Anita" <anita@mail1.stofanet.dk> schrieb:

Hej Anita

>I påsken besøgte sexmessen "Erotic World" Aalborg og jeg måtte
>naturligvis undersøge nærmere hvad dette koncept indebar.

Sidst jeg så det (i Århus, det betyder mindre, konceptet er det samme),
var vist for ca. 10 år siden. Dengang virkede det på mig som om det
blev arrangeret af en falleret omrejsende Tivoli-direktør. Til gen-
gæld kostede det en herregård, med svinestald og tilstødende marker,
at komme ind (jeg tror at jeg gav 180 kr og det var mange penge den-
gang).

Hvis jeg skal være sød, så var det som enhver anden forbrugermesse:
det drejer sig om at tømme varelageret af produkter man ikke kan af-
sætte andre steder.

>Og hvad jeres oplevelse af arrangementet var?

Hvis jeg havde en kæreste, ville jeg være flov over at invitere hende
med til arrangementet. Man vil nemt kunne lave en fræk biograftur for
de samme penge og så endda være liderlig når man kom hjem.
--
Lav en korrekt signaturadskiller i OE, med OE-Tools: