Q: IOS commando til linekval ?
Fra : Martin Bilgrav

Dato : 02-04-02 15:11

kan ikke lige huske den - er der nogle der kan ?
Den IOS commando, hvor man kan se up/downstream og linje kvalitet på en c827
eller soho77

MVh
MArtin

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 02-04-02 23:01

On Tue, 2 Apr 2002 16:11:22 +0200, "Martin Bilgrav"
<SodOff@Baldric.uk> wrote:

> Den IOS commando, hvor man kan se up/downstream og linje kvalitet på en c827
> eller soho77

Tænker du på 'sh control a0'?

-A
FAQ : http://www.net-faq.dk/

Fra : Martin Bilgrav

Dato : 05-04-02 20:56

> Tænker du på 'sh control a0'?

tja - joe hmm det viser sig at det sidste i en show controllers atm0 giver
det samme som show dsl int a0
men det var den sidste jeg efterlyste..

På en Soho77 gælder ovenstående, men på en 827 får man liniehastighed med ?!
Hvordan kan man se i en soho77, hvad max avail bandwitdh er ?
Med ovenstående commandoer ser man blot det man er opsat til. fx 512/512,
men man skal et eller andet sted kunne se at man fx har 8mbit down og fx 2
meg up som max

Mvh
Martin Bilgrav

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 05-04-02 23:25

On Fri, 5 Apr 2002 21:55:31 +0200, "Martin Bilgrav"
<bilgravCUTTHISOUT@image.dk> wrote:

> På en Soho77 gælder ovenstående, men på en 827 får man liniehastighed med ?!

Jeg får hastigheden. Mon ikke det er versions-afhængigt?

> Hvordan kan man se i en soho77, hvad max avail bandwitdh er ?

Hmm. Det tror jeg faktisk ikke man kan (direkte), men man kan se
på, hvad 'capacity used' er, og måske klare resten med hovedreg-
ning.

-A
FAQ : http://www.net-faq.dk/

Fra : Martin Bilgrav

Dato : 05-04-02 23:58

> Jeg får hastigheden. Mon ikke det er versions-afhængigt?

På en Soho 77 ? -Er det ikke den satte hastighed du får ?

> Hmm. Det tror jeg faktisk ikke man kan (direkte), men man kan se
> på, hvad 'capacity used' er, og måske klare resten med hovedreg-
> ning.

Ja, men det er jo i en %-sats

Mvh
Martin

Fra : Ulrik Lunddahl

Dato : 11-04-02 23:59

> Ja, men det er jo i en %-sats

Jammen, så brug udvidet hovedregning....

--
Med Venlig Hilsen

Ulrik Lunddahl - nospam037@lunddahl.dk
My heroes: Heddy Lamar & George Antheil