Søger
Fra : [3700] MHJ

Dato : 01-04-02 22:48

Er der nogen der har kendskab til et kompakt sort keyboard?

MVH
Morten Jensen

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 01-04-02 23:25

Hej!

"[3700] MHJ" wrote:

> Er der nogen der har kendskab til et kompakt sort keyboard?

Du kan godt se at "søger" ikke er en særligt sigende overskrift ikke? Den burde
være noget i retning af "Hvor fåes et sort keyboard" e.lign.

Bare en "friendly reminder", tag det ikke ilde op :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Gu' gider jeg da røv finde mig i noget som helst"

Fra : Marianne Nielsen & I~

Dato : 02-04-02 00:19

re:
prøv hos H K Automation på Østerbro, der har jeg købt mi for under 100 kr.

Fra : Søren Blom

Dato : 02-04-02 10:44

www.zitech.dk sælger sorte trådløse keyboard

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Leony

Dato : 02-04-02 08:28

"[3700] MHJ" <morkaj@email.com> skrev i en meddelelse

> Er der nogen der har kendskab til et kompakt sort keyboard?

Trådløst og kompakt, hvad mere kan man forlange:
http://www.ruwido.com/eng/products/infraboard.htm

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : Bo Sørensen

Dato : 03-04-02 11:22

Hej Morten,

De har et sort tastatur hos T. Hansen Gruppen:

http://www.thansen.dk/product.asp?n=496907257&pn=496907762

- Bo