Scroll-hjul og IE6.0
Fra : SGF

Dato : 31-03-02 23:59

Hej

Det har vist været oppe et par gange men.....
Hvad i alverden kan man gøre for at få scroll-hjulet på en Logitech-mus til
at fungere under IE6.0???? Det er enormt generende, ikke at kunne bruge det,
for det vorkede fint med IE5.0.

På forhånd tak
Søren

Fra : Madsen

Dato : 01-04-02 11:59

SGF skrev:

> [...]
> Logitech-mus til at fungere under IE6.0???? Det er enormt
> generende, ikke at kunne bruge det, for det vorkede fint med

Efter sigende så skulle følgende hjælpe:

Start > Kør > Regedit) Find en nøgle der hedder 'MouseHookDllEnable'
som skal stilles til værdien 0(nul). (Tryk Ctrl + F når du kommer
ind i regedit og søg på MouseHookDllEnable for at finde nøglen.)

Hos mig hedder nøglen: [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Logitech\
MouseWare\CurrentVersion\Technical]

Madsen.

Fra : SGF

Dato : 01-04-02 12:55

Hej Madsen

Tusind mange tak for hjælpen - jeg havde ALDRIG fundet den løsning selv, men
nu virker det!!! Hver er det dejligt!!!!
Endnu en gang tak

Mvh
Søren

Fra : Madsen

Dato : 01-04-02 12:58

SGF skrev:

> Endnu en gang tak

Velbekom.
Det mystiske er at jeg ikke har oplevet problemer med mit scrollhjul
i IE 6.0 og det hverken Win2000 eller WinXP. Det eneste jeg har haft
problemer med er at bruge scrollknappen i spil, men her skulle
ændringen i regedit også hjælpe. (Jeg har en Cordless Mouseman Optical
og en Mouseman Cordless Wheel tilsluttet).

Madsen.

Fra : snip

Dato : 29-04-02 14:48

"SGF" skrev d. 01-04-02 12:55 dette indlæg :
> [...]
>
> Tusind mange tak for hjælpen - jeg havde ALDRIG fundet den løsning
selv, men
> nu virker det!!! Hver er det dejligt!!!!

Hej Madsen !!!

Vi sad med samme problem og det forslag du kom med var et som bare
virker MANGE TAK Madsen *SS*
SUPER HJÆLP !!! *SS*
MVH. ThiemHolm

http://www.kandu.dk/