Måske ikke sikkerhed men alligevel.
Fra : Allan M

Dato : 01-04-02 11:08

Efter at jeg var inde på en hjemmeside har jeg fået et mærkeligt transparant
vindue hvor jeg kun kan se "rammen" om vinduet.
Jeg kan ikke finde noget i windows joblister ej heller noget som starter op
i startmappen.
"Programmet" bruger tilsyneladende min netforbindelse en del kan jeg se.

Nogen der har en ide til at fjerne det ?

... Allan

Fra : Claus U

Dato : 01-04-02 11:16

Hi Allan M du skrev:

> [...]
> "Programmet" bruger tilsyneladende min netforbindelse en del kan jeg se.
>
> Nogen der har en ide til at fjerne det ?

Hvad var adressen på hjemmesiden?

--
Claus U - http://www.cykeltyven.dk
Dette indlæg er skrevet uden hensyn til usenet's stereotyper

Fra : Allan M

Dato : 01-04-02 12:18

> Hvad var adressen på hjemmesiden?

http://www.crack.am

... Allan

Fra : Claus U

Dato : 01-04-02 12:44

Hi Allan M du skrev:

> http://www.crack.am

Underligt jeg har selv flere gange før besøgt adressen uden problemer og har
selvfølelig lige prøvet igen uden problemer!

Der kommer jo en del popup'er med diverse reklamer! Men hvis du mener, at du
har et program som starter op, som du ikke kender noget til, så burde du
kunne se det i registeringsbasen under:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run

Fra : Allan M

Dato : 01-04-02 12:55

> [...]
> selvfølelig lige prøvet igen uden problemer!
>
> Der kommer jo en del popup'er med diverse reklamer! Men hvis du mener, at

Ja jeg har lige brugt lidt tid på det og det viser sig at der er blevet lagt
et andet baggrundsbillede ind som ser
ud som der er et vindue åben. Så tror jeg f*en jeg ikke kan finde det
program.

... Allan

Fra : Jacob Gaarde

Dato : 03-04-02 09:45

Claus U wrote:

> [...]
> kunne se det i registeringsbasen under:
> HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run

"Startup Control Panel"

http://www.mlin.net/StartupCPL.shtml

lille og hurtig, kan disable, slette, flytte (f.eks ml. HKCU/.../run og
HKLM/.../run), editere

--
//Jacob Gaarde
//Dont reply to my (aparent) e-mail address. Instead Use

Fra : Kasper Dupont

Dato : 01-04-02 22:54

Allan M wrote:

> http://www.crack.am

Den server eksisterer tilsyneladende ikke.

For sending spam use mailto:razor-report@daimi.au.dk

Fra : PD

Dato : 02-04-02 11:43

Hej.

> Den server eksisterer tilsyneladende ikke.

Han mener ret sikkert cracks.am

Mvh.
PD

Fra : Allan M