Fladfisk på Nordfyn ?
Fra : Rene Rasmussen

Dato : 01-04-02 09:30

Jeg er ved at lære min 8-årige søn om lystfiskeriets glæder,
men da ørredfiskeriet ikke altid er lige givtigt, og en 8-årigs tålmodighed
er til at overse, kunne jeg tænke mig at supplere med fiskeri efter
fladfisk.

Problemet er så bare at jeg ikke har fisket efter fladfisk siden jeg var
dreng, og derfor ikke ved hvor det er godt at fiske efter dem.

Derfor:
Er der nogen som ved hvor der er rimelig chance for fladfisk på Nordfyn ?

På forhånd tak.

Rene Rasmussen

Fra : Magnus Harkjær

Dato : 01-04-02 14:22

Hej

Der er ganske gode muligheder for at fange fladfisk på Nordfyn. Molerne ved
Bogense er gode pladser, med chancer for en del flotte og store fladfisk,
samtidig er der massere at kigge på med skibene der sejler ud og ind, i
tilfælde af fiskene ikke vil bide. Et andet sted er Flyvesandet der har en
del sandbund, her bliver der også fanget en del.

Knæk & Bræk