Lydløs blæser til HQ08 strømf.
Fra : Anders Berg

Dato : 31-03-02 15:34

Hej NG.

Har en HQ08 300 W strømfætter som larmer lige lovligt meget.

Kan jeg sætte en

http://www.studiedata.dk/product.asp?product=319&page=1

i eller skal jeg vælge den her:

http://www.studiedata.dk/product.asp?product=43&page=1

Min comp er en Athlon 500@700

Kan evt. lade være med at OC den, da det bare er en ekstra comp som skal
bruges til at se film m.m. på. Den skal helst bar være så lydløs som
muligt.

Mvh. Anders

Fra : Dr. Ahcir

Dato : 31-03-02 16:38

"Anders Berg" <vipberg@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Kan evt. lade være med at OC den, da det bare er en ekstra comp som skal
> bruges til at se film m.m. på. Den skal helst bar være så lydløs som

Du bør gå for den siste (19dB utgaven) om du vil at PSU'en skal overleve
noen timer til.
Om jeg ikke husker feil så er orginalviften i denne PSU'en en ADDA vifte som
yter 36 cfm mens PAPST 8412N/2GML yter 26,5 cfm.