UNLOCK NOKIA 3310 VER 5.13
Fra : nusse

Dato : 31-03-02 12:52

Jeg har en nokia 3310 ver 5.13 som er låst den vil jeg garne have låst op er
der en i frederikshavn eller hjørring omegn der kan det

Fra : Cassandra

Dato : 31-03-02 15:09

Hejsa

Jeg kommer ikke helt der oppe fra hvor du søger en.
Jeg er i Thisted og kan unlock din 3310 til 75kr

Mvh
"C@ss"

nusse <nusse@post8.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3ca6f871$0$39515$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : www.Mobilunlock.Dk

Dato : 01-04-02 10:26

Hvis det ikke skal være i Frederikshavn eller Hjørring omegn.
Så kan jeg....

Pris 100kr. incl. moms og retur porto.

Med Venlig Hilsen
Dragan

Mobilunlock
www.Mobilunlock.Dk
Mobilunlock@Hotmail.Com
Tlf 61182646
__

Fra : Lars Andersen

Dato : 02-04-02 10:18

Jeg¨kunne som sagt for 50 kr i aalborg.....