Drenge er utrygge ved sex
Fra : Anders Vind Ebbesen

Dato : 31-03-02 11:43

Pigerne er ofte bedre til at håndtere de mange indtryk, som de unge får via
blandt andet internet, reklamer og fjernsyn, siger seksualitetsforsker
Christian Graugaard.

http://www.jp.dk/dbp/internetavisen/indland/artikel&art_id=3640167

--
Anders Vind Ebbesen
Når man skal score i dag, skal man ikke komme med blomster, men med en 128MB

Fra : Chokmah Dog Fever

Dato : 31-03-02 13:30

On Sun, 31 Mar 2002 10:42:53 +0000 (UTC), spam@boomer.dk (Anders Vind
Ebbesen) wrote:

HI Anders Godt in put i forlængelse af de andre debater der køre om
emnet

>Pigerne er ofte bedre til at håndtere de mange indtryk, som de unge får via
>blandt andet internet, reklamer og fjernsyn, siger seksualitetsforsker
>Christian Graugaard.

ja og der står også :
»De fleste drenge taler ganske vist med vennerne om sex og kærlighed,
men det foregår typisk på en indirekte eller pralende og karikeret
måde, der ikke sætter tidens mange erotiske vrangforestillinger i et
kritisk perspektiv,«

i :

>http://www.jp.dk/dbp/internetavisen/indland/artikel&art_id=3640167

jeg tror ikke at der er nogen grund til panik - der er ikke noget
odiøst i at vi som køn er forkelige i både tanker følser of udtryg
og med fare for at lyde som en omvandrende kliche så har det maskuline
alle dage symbolt som i prakis ståed for det ekstroveterede og de
femenine for det introverterede- symboliserede ved f.eks sol - måne
hund- kat osv.

jeg tror det centrale i denne betragtning ligger i at man lægger vægt
på det ekstrovertede behov for at SKULLE udtrygge sig - men fordi den
introvereterede (femenine) part ikke udtrygger sig verbalt er det ikke
ensbtydene med at der ikke eksistere et indtryg på lige fod i dynamik
i mellem udtrygs formerene - dynamiken indadtil er angiveligt den
samme ! i styrke måske ikke i form !(?)

men som før nævnt så er der ikke noget obskønt i at vi er forskelige
som mænd og kvinder sikkert lige så meget pysisk som fysisk !

At store drenge som mænd siden tidernes morgen har haft en iboende for
at komunikere om derres drift og derres ideer obersvasioner om dette
er der inetet nyt i - at de/vi så ikke aner hvad vi taler om ½ delen
af tiden er jo bare ...måske et mere et udtryg for komunikations
behovet der altid har været der ind en ny virkleighed -
der har været fri porno i over 30 år og før det var der sikkert noget
andet uanste hvordan den maskuline part har ytret sig om dette så har
det i grove træk alle dage været på en virklighedes fjerne måde på
sammen måde som en mand kan få den ide at opfatte en kvindes
meneskelige fortrineligheder ved betragting af røv & patter ingen
tvil om at dte kan være et skøn skue men det siger inetet om mennesket
bag det !

hvilekt så med fare for at kede læseren
leder os frem til det femenine introvertere univers - at de i netop
dette samenhæn ikke er født emd det samme behov for at komunikere og
udtrygge sig som den maskuline - hvileket i mangt et samenhæng giver
en mere måske sund forarbejdelse af indtrygene - hvor virkligheden
bliver til i hjertets stilhed - ikke der med sagt at al femenin
seksual sondring er uden angst og bæven i alle samenhæng , det er en
grundvilkår osm jeg tror vi deler på tværs af kønene : det er ikke
nemt - men man finder i reglen ud af det og det skæge ved når man
sammen finder ud af de ting der er vigtige så er det rentt faktisk på
den introverterede femenine præmis . man når ind itl alt det man ikke
siger eller kan sætte ord på i en akcept af dette !!

fpr lige at runde af med at gå måske en smule OT så bliver i den
kabalistiske livsopfatelse og esorteriske arbejdes metoder de femenine
betragtet som ekstroverte i de øverste sifero og de maskuline som
introverterede !

--
>Anders Vind Ebbesen
>Når man skal score i dag, skal man ikke komme med blomster, men med en 128MB
>klods.. ikke 256MB, så tror hun bare at man er ude på noget.

Roflmao som min kære en gang skrev til mig og jeg troede det var en
Italiensk bil suveræn signatur :)

Mv
Bo

--
I'm deeper than the shit I'm in (Iggy Pop)
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)