ATX MoBo i AT kabinet ???
Fra : TAV

Dato : 30-03-02 17:21

Hej
Kan man putte et ATX MoBo i et AT kabinet hvis man skifter PSU'en og og den
lille bagplade hvor stikkene sidder ???
Mvh. TAV

Fra : Kio Liex

Dato : 30-03-02 18:11

JA...

du for nok bare lidt problemmer med at for "tænd" knappen til at virke...
....men det kan løses ved at køre en "slutteknap" (tror jeg det hedder...)

Kio Liex
www.liex.dk

Fra : Morten Dybdal

Dato : 30-03-02 19:05

Kio Liex wrote:
> JA...
>
> du for nok bare lidt problemmer med at for "tænd" knappen til at virke...
> ...men det kan løses ved at køre en "slutteknap" (tror jeg det hedder...)

Eller simplere: Brug reset knappen til tænd sluk.

--
Morten Dybdal