Stone's Webwriter med små koder?
Fra : Jonni

Dato : 30-03-02 13:38

Hej jeg prøver at skifte fra HTML til XHTML.

Er der nogen der bruger Stone's Webwriter, og ved om man kan ændre
kodefærdiggørelsen til små bogstaver.
Jeg kan sagtens konvertere koderne bagefter, men hvis muligheden er der ?

MVH
Jonni

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 30-03-02 14:00

Jonni skriver:

> [...]
> kodefærdiggørelsen til små bogstaver.
> Jeg kan sagtens konvertere koderne bagefter, men hvis muligheden er der ?

Hej
Jeg har forespurgt mig om samme sag hos Steen Hjelmstrand, som laver
Stones. Og svaret var at muligheden for understøttelse af XHTML først
kommer i en ver. 4.
Indtil videre må vi nøjes med at konvertere koderne til små bogstaver.

NB Husk blot at <!DOCTYPE skal stå med store bogstaver. Det ændres også
til små ved en konvertering.

venligst

Henrik Pedersen

Fra : Jonni

Dato : 30-03-02 15:59

> [...]
> Indtil videre må vi nøjes med at konvertere koderne til små bogstaver.
>
> NB Husk blot at <!DOCTYPE skal stå med store bogstaver. Det ændres også

Mange Tak

Også for NB'et havde heller ikke lige fanget den detalje.

MVH
Jonni

Fra : Jonni

Dato : 30-03-02 20:35

"Jonni" <jobier@hotmail.com> skrev i en meddelelse

>Hej igen
Når nu du allerede har været inde i problemet.
Når du validerer XHTML, hvad gør du med den autogenererede
<META NAME="Generator" CONTENT="Stone's WebWriter 3.5">
den kan jo ikke valideres.
Her og nu har jeg fjernet den fra dokumentet, ved at åbne det i wordpad,
og så godkendes det, har du fundet en bedre løsning?
Eller ignorerer du den bare?
MVH
Jonni

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 30-03-02 21:59

Jonni skriver:

> [...]
> Her og nu har jeg fjernet den fra dokumentet, ved at åbne det i wordpad,
> og så godkendes det, har du fundet en bedre løsning?

Hej Jonni

Det løses på denne måde:

Jeg tilføjer altså et </meta> manuelt istedet for <meta...writer 3.5" />

Man må 'bøvle' lidt.

Henrik

Fra : Jonni

Dato : 30-03-02 22:53

> Det løses på denne måde:

> Jeg tilføjer altså et </meta> manuelt istedet for <meta...writer 3.5" />
>
> Man må 'bøvle' lidt.
>
> Henrik

Nogen 'bøvler' bare bedre end andre!

Mange tak, fungerer hurtigt og nemt.
Jonni

Fra : Michael Kjeldsen

Dato : 02-04-02 14:12

> [...]
> Her og nu har jeg fjernet den fra dokumentet, ved at åbne det i wordpad,
> og så godkendes det, har du fundet en bedre løsning?

Betal for SWW, så slipper du for den...!

--
....::Michael Kjeldsen::....
==>www.criterius.dk<==