Links
Fra : d@n

Dato : 30-03-02 06:16

Hej til alle i gruppen.
Jeg sendte dette spørgsmål igår men det blev åbentbart ikke optaget?????

Er der nogen der ved hvordan man undgår de stiplede linier omkring et link
når man trykker på det.

MVH
d@n

Fra : Jørn Andersen

Dato : 30-03-02 08:39

On Sat, 30 Mar 2002 06:16:19 +0100, "d@n" <dan@hilding.dk> wrote:

>Jeg sendte dette spørgsmål igår men det blev åbentbart ikke optaget?????

Hvad var der i vejen med det svar Jan gav?

>Er der nogen der ved hvordan man undgår de stiplede linier omkring et link
>når man trykker på det.

Som Jan skrev:
text-decoration: none;
i dit stylesheet for A:

- men du skal være klar over, at mange brugere ikke bryder sig om, at
de ikke selv kan bestemme over deres links ...
Jeg er en af dem :)

Mvh. Jørn

--
Jørn Andersen,
Brønshøj

Fra : d@n

Dato : 30-03-02 11:09

"Jørn Andersen" <jorn@jorna.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> - men du skal være klar over, at mange brugere ikke bryder sig om, at
> de ikke selv kan bestemme over deres links ...

Tak for dit svar Jørn
Det bruger jeg, og det virker kun, i Iexp5, til at fjerne understregningen
under linket. Det jeg mener er den stiblede kasse der omkranser linket når
du har trykket på det
..se nedestående

<!--
..baggrnd { background-attachment: fixed; background-image:
url(images/bagTivoli.jpg);
background-repeat: no-repeat; font-family: Verdana, Arial, Helvetica,
sans-serif;
font-size: 9px; font-style: normal; background-color: #000000; color:
#FFFFFF};
a:link {color:white;text-decoration: none};
a:hover color:red;{text-decoration: none};
a:visited {color:white;text-decoration: none};
a:active {color:white;text-decoration: none}
-->

MVH
D@n

Fra : hoegh