popup skærme
Fra : Synnøve Nielsen

Dato : 30-03-02 01:25

hjælp til popup skærme og reklamer. den sidste tid er der konstant
dukket åndsvage skærme op med "special offers og reklamer hvordan får
jeg dem til at blive væk. jeg bruger IE 5.5 og har brug for hjælp til
dummies
mvh Synn

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 30-03-02 08:58

"Synnøve Nielsen (slet DA5D1)" <synn@DA5D1nielsen.mail.dk> skrev i en
meddelelse news:3ca505f2$0$88677$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
> dukket åndsvage skærme op med "special offers og reklamer hvordan får
> jeg dem til at blive væk. jeg bruger IE 5.5 og har brug for hjælp til

Du kan prøve med en Pop Up stopper. Panicware har en god og gratis en.
Download filen fra http://www.popupstopper.net/product_dpps.html og
installer den. Det er helt nemt.
I din systray (nederst th) kommer der en lille blå firkant med et rødt
kryds. Det betyder at den er aktiv. Kommer der en rød cirkel på betyder det
at den stopper pop up vinduer.
Er krydset gråt betyder det at programmet ikke er aktivt.

Du kan slå programmet fra og til ved at dobbelt klikke i systrayen.
Du kan også slå programmet fra ved at holde Control tasten nede, mens du går
ind på en side. Bruger du Københavns bibliotekers side vil du synes om det
sidste!

--
Hilsen
Michael Lund Sørensen

Fra : Lars Stokholm

Dato : 30-03-02 09:58

In dk.edb.internet.software.browser, Michael Lund Sørensen wrote:

>Du kan prøve med en Pop Up stopper. Panicware har en god og gratis en.
>Download filen fra http://www.popupstopper.net/product_dpps.html og
>installer den. Det er helt nemt.

Ja, jeg stemmer også på Popup Stopper.

--
Med venlig hilsen / With kind regards, Lars Stokholm
Da : Svar venligst i gruppen hvis emnet tillader det (!)
En : Please reply to the group if the topic permits it (!)