AT Streng
Fra : Peter Jensen

Dato : 29-03-02 19:49

Jeg tror og mangler en AT Streng til Diamond Supra Express 56i PRO (PCI
kort) pga ingen ADSL mere

Nogle der kan hjælpe?

Skal bruge Mandrake 8.2

/Peter

Fra : Christian E. Lysel

Dato : 29-03-02 22:28

Peter Jensen wrote:

> Jeg tror og mangler en AT Streng til Diamond Supra Express 56i PRO (PCI
> kort) pga ingen ADSL mere
>
> Nogle der kan hjælpe?

Hvad skal strengen kunne?

> Skal bruge Mandrake 8.2

En AT streng er uafhændig af OS'et

Fra : Kim Nielsen

Dato : 29-03-02 23:49

"Peter Jensen" <peter.jensen@direkte.org> skrev i en meddelelse
> Jeg tror og mangler en AT Streng til Diamond Supra Express 56i PRO
(PCI
> kort) pga ingen ADSL mere
>
> Nogle der kan hjælpe?
>
> Skal bruge Mandrake 8.2
>
> /Peter

Der er jo mange AT strenge, og hvis du kun mangler een så er der en her:

ATDT12345678 - så ringer du til 12345678

-"- KGN -"-

Fra : frank damgaard

Dato : 31-03-02 01:36

Peter Jensen <peter.jensen@direkte.org> wrote:
> Jeg tror og mangler en AT Streng til Diamond Supra Express 56i PRO (PCI
> kort) pga ingen ADSL mere

> Nogle der kan hjælpe?

> Skal bruge Mandrake 8.2

Og det er et internt Winmodem ?
Er der overhovedet kontakt med modemet via f.eks. minicom ?

--
no signature :)

Fra : Peter Jensen

Dato : 01-04-02 17:26

frank damgaard <frank_tmp2@post.cybercity.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:gttazl.bpl@mkb84.ftn...

> Og det er et internt Winmodem ?
> Er der overhovedet kontakt med modemet via f.eks. minicom ?

Har ikke installeret det endnu.... har ik haft tid... men prøver imorgen
engang

/Peter

Fra : frank damgaard

Dato : 01-04-02 18:04

> Har ikke installeret det endnu.... har ik haft tid... men prøver imorgen
> engang

Hvis det er et winmodem, så blivet det ikke let.
En del chipsæt virker ikke, et par stykker har linux driver, kræver
ofte at man selv laver en kerne eller bruger en bestem gammel
linux distribution.

--
no signature :)

Fra : Karsten Jensen

Dato : 03-04-02 17:40

frank damgaard <frank_tmp2@post.cybercity.dk> writes:

> [...]
Det er et Winmodem. Der findes en driver på
http://www.mbsi.ca/hcflinux, der måske kan få det til at virke.

Karsten Jensen