Dejan skriver - CMD Error!
Fra : Germo

Dato : 29-03-02 17:14

Ved forsøg på unlock af N3210 v.5.36 skriver Dejan CMD Error!ash...
Jeg har prøvet på flere maskiner med win98, men samme fejl.
Er der nogen af jer, der har nogle ideer til at løse problemet?

På forhånd tak for hjælpen.
-Germo.

Fra : JR

Dato : 29-03-02 17:31

"Germo" <germo@jubiimail.dk> wrote in message

> Ved forsøg på unlock af N3210 v.5.36 skriver Dejan CMD Error!ash...

Der står nogle mulige fejl/forklaringer på:
http://www.xgsmtechnology.com/flashtut.html#flashsoft

Mvh
John

Fra : Germo

Dato : 29-03-02 23:12

"JR" <J.R@e-box.dk> skrev i en meddelelse
> Der står nogle mulige fejl/forklaringer på:
> http://www.xgsmtechnology.com/flashtut.html#flashsoft

Tak, men jeg synes ikke rigtig at jeg blev klogere. Der står desværre ikke
noget noget om hvad årsagen er, eller hvordan man afhjælper problemet.

Andre bud?

Fra : JR

Dato : 29-03-02 23:12

Hvilket kabel bruger du?
Nogen tegn på kommunikation mellem PC og mobil, overhovedet?

Mvh
John

Fra : Germo

Dato : 30-03-02 08:31

> Hvilket kabel bruger du?
> Nogen tegn på kommunikation mellem PC og mobil, overhovedet?

Jeg bruger et flasherkabel, af den type med forskellige stik i den anden
ende.
Når jeg har trykket enter og skal trykke kort på tlf on-knap, kommer der
ligsom nogle prikker i displayet.
Så hænger den ligsom op, og jeg får tilsidst fejlmeddelelsen. (CMD
Error!...ash)

Fra : Abl

Dato : 30-03-02 09:17

hej
> Når jeg har trykket enter og skal trykke kort på tlf on-knap, kommer der
> ligsom nogle prikker i displayet.
> Så hænger den ligsom op, og jeg får tilsidst fejlmeddelelsen. (CMD
> Error!...ash)

Chek kontakt mellem tlf og stik
Allan

Fra : JR

Dato : 30-03-02 09:50

>"Germo" <germo@jubiimail.dk> wrote
> et flasherkabel, af den type med forskellige stik i den anden ende.

hmm .. "til forskellige stik" ...?
Fortæl lige om der er et (LPT) stik til printerporten i "den første ende"
eller er det til COM porten?

Mvh
John

Fra : Germo

Dato : 31-03-02 01:30

> Fortæl lige om der er et (LPT) stik til printerporten i "den første ende"
> eller er det til COM porten?

Det er til LPT. -Og jeg har prøvet at presse stikket stramt ind i telefonen
imens jeg flasher!

Fra : Anders

Dato : 30-03-02 09:40

Har du husket af skifte Printerporten til ECP+EPP.
Det gør man som regel i biosen.
Hvis du kan vælge imellem 1.7 og 1.9
Vælg 1.9 Og husk dma skulle gerne være 3
Håber det hjælper for dig

Germo <germo@jubiimail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3ca492ef$0$88703$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...