ASP på Apache-server
Fra : MrWheel

Dato : 29-03-02 14:19

Kan man kører med ASP på en apache-server??

Hvis ja, hvordan gør man så??

//MrWheel

Fra : Jonathan Stein

Dato : 29-03-02 18:21

MrWheel wrote:

> Kan man kører med ASP på en apache-server??

Ja.

> Hvis ja, hvordan gør man så??

Det kræver noget ekstra software, som ikke har haft det bedste ry. Jeg
har dog gode erfaringer med den nyeste version af Chili!Soft ASP, som
dog også koster penge. (se http://www.chilisoft.com/).

M.v.h.

Jonathan

http://www.jsp-hotel.dk/

Fra : Anders Lau Mandsholm

Dato : 31-03-02 13:23

On Fri, 29 Mar 2002 18:21:24 +0100, Jonathan Stein <jstein@image.dk>
wrote:

> Det kræver noget ekstra software, som ikke har haft det bedste ry. Jeg
>har dog gode erfaringer med den nyeste version af Chili!Soft ASP, som
>dog også koster penge. (se http://www.chilisoft.com/).

Jonathan, har du nogen erfaringer med, at MyODBC driveren i den nye
version af ChilliASP ikke kan håndtere æ, ø og å??

Hos mig fejler den på disse 3 tegn, såsnart de optræder i en
WHERE-betingelse

Fra : Jonathan Stein

Dato : 01-04-02 22:26

Anders Lau Mandsholm wrote:

> Jonathan, har du nogen erfaringer med, at MyODBC driveren i den nye
> version af ChilliASP ikke kan håndtere æ, ø og å??

Den har jeg ikke brugt, men generelt bruger jeg aldrig æ/ø/å i felt-navne.
Er det navne eller værdier med æ/ø/å, der giver problemer?

M.v.h.

Jonathan

http://www.jsp-hotel.dk/

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 02-04-02 06:32

"Jonathan Stein" <jstein@image.dk> wrote in message

> Den har jeg ikke brugt, men generelt bruger jeg aldrig æ/ø/å i
felt-navne.
> Er det navne eller værdier med æ/ø/å, der giver problemer?

Det giver nogle fantastisk spændende problemstillinger når man bruger æøå i
feltnavne og man senere skal portere til fx mssql

mvh/Peter Lykkegaard