Langsom HDD
Fra : Michael

Dato : 29-03-02 12:13

Hej NG
Jeg har en 6,4 gb harddisk som er begyndt at kører helt vildt langsom ( det
er dog værst under opstart af windows) 8-10 min. Maskinen er en 500MHz.
Der er ikke nogle bad sektors på. den er ny formateret.
Er der ikke nogle her i NG der har en ide om hvad der kan være galt?
P,s har prøvet på to forskellige mobo med samme resultat.

Fra : Henning

Dato : 29-03-02 13:28

On Fri, 29 Mar 2002 12:13:14 +0100, "Michael" <lemi@pc.dk> wrote:

> [...]
>Der er ikke nogle bad sektors på. den er ny formateret.
>Er der ikke nogle her i NG der har en ide om hvad der kan være galt?

Defekt motor, så den stopper/starter hele tiden. Lyder den forkert?
Klonk, klonk, klonk...

Henning
hsb@FJERNESimage.dk