Køber/Partner
Fra : Torben Olsen

Dato : 28-03-02 17:05

Vi søger en seriøs køber eller partner til et websted.

HvadSkerHvor.dk er oprettet ½ år siden, dog har jeg pga. tidsmangel ikke
haft tid til at drive "forretningen". Jeg føler selv det er et godt koncept,
og det kan sagtens blive meget stort, og give et godt afkast.

Konceptet er færdigbygget og mangler kun besøgende og kunder, men dette
kræver tid og arbejde.

Derfor søger jeg nu en person, som vil drive webstedet og dele profitten.
Besøg websitet og kom med evt. forslag til et samarbejde. Vi ønsker også at
sælge til den rigtige pris.

Med venlig hilsen,

Torben Olsen
HvadSkerHvor

Fra : Michael Andreasen

Dato : 28-03-02 20:54

"Torben Olsen" <to@olsengroup.dk> skrev i en meddelelse
> Konceptet er færdigbygget og mangler kun besøgende og kunder, men dette
> kræver tid og arbejde.

Ja du har ret! Der er p.t. Ingenting....

> Derfor søger jeg nu en person, som vil drive webstedet og dele profitten.

Drive hvad? Der er jo ren luft p.t. Jeg søger også nogle som vil betale/købe
og finansiere mine mange idéer.

Og selvfølgelig dele med mig hvis den kommende partners invistering og hårdt
arbejde skulle give lidt mønt.. Bare sig til! 112 idéer haves! :)

> Besøg websitet og kom med evt. forslag til et samarbejde. Vi ønsker også
at
> sælge til den rigtige pris.

Jeg forslår du selv "kickstarter" dit website og viser der er noget
fundament - ellers tror jeg ikke du kommer længere!

Mvh
Michael

Fra : Henrik Olesen

Dato : 07-04-02 15:04

At sælge et tomt website giver stort set ingen indtjening. Din timeløn i
forbindelse med opbygningen vil mildest talt blive elendig.

Men du kan prøve at spørge i denne kategori, da jeg ved der er en masse
IT/marketing-folk der suser rundt på www.startfirma.dk :

http://www.startfirma.dk/startfirma/forum_visemne.php?kat=2196

Mvh Henrik