Randersgade i KBH
Fra : Oslopar

Dato : 27-03-02 00:43

Hei.

Vi er et norskt par som for noen år siden var mye på en liten swingers club
som vi tror ligger i Randersgade. Er det noen som har adressen? Er det
fortsatt aktivitet der? Eventuellt adressen til andre clubber i KBH.

På forhånd takk

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 27-03-02 09:15

"Oslopar" <giftpar@private.as> skrev i en meddelelse
> [...]
club
> som vi tror ligger i Randersgade. Er det noen som har adressen? Er det

Hmm... det ved jeg sørme ikke.

> Eventuellt adressen til andre clubber i KBH.

http://www.jubii.dk/Fritid/Erotik/Klubber_Foreninger/ForSwingers/

Lars

Fra : Lars Raaby

Dato : 29-03-02 00:29

Har du prøvet http://adam-og-eva.dk

Hilsen Lars

Fra : Monique Hansen

Dato : 29-03-02 15:44

Kære Oslopar,

Der liger en klub der hedder LookyLooky som ligger Randersgade 49. I kan se
deres hjemmeside på www.lookylooky.dk

Hilsen Monique

Fra : Peter

Dato : 30-03-02 01:11

"Monique Hansen" <swh@tdcadsl.dk> wrote in message
> Kære Oslopar,
>
> Der liger en klub der hedder LookyLooky som ligger Randersgade 49. I kan
> [...]

Jeg syntes lige at jeg vil bemærke, at jeg også har besøgt den pågældende
klub i Randersgade, men når der ikke er paraften om lørdagen, så er der
bøsseklub resten af ugen, og det sidste glemmer de lige at fortælle i
receptionen. Eller rettere sagt de benægter det, for at score en ekstra
kunde hvad jeg finder usmageligt.