Hjælp til fiskeside
Fra : Michael Boysen

Dato : 26-03-02 23:59

Hej alle

Jeg har lavet en side for fiskeklubben Rokkerne, og har lige haft den gennem
webdesign.ris+ros, hvor jeg fik megen ros men ikke nogle indholdsmæssige
input, derfor spørger jeg nu her.

Hvad mangler siden, hvis den skal være interessant for andre end blot
Rokkerne?
Er der noget på siden der ikke "holder"?
Find selv på mere

Venlig hilsen
/Michael Boysen
http://www.rokkerne.dk/

Fra : Ole Hanelius

Dato : 27-03-02 02:08

"Michael Boysen" <rokkerne@ofir.dk> wrote in

> Hej alle

[Klip]
> Er der noget på siden der ikke "holder"?

> Venlig hilsen
> /Michael Boysen
> http://www.rokkerne.dk/

Det skulle da lige være vand ;-D

Med venlig hilsen
Ole Hanelius
www.hanelius.com

Fra : Michael Boysen

Dato : 27-03-02 02:53

Ole Hanelius skrev:
> Det skulle da lige være vand ;-D

LOL

Til alle jer andre var Ole en af den der roste siden.

Bedste hilsner
/Michael Boysen

Fra : EV0L

Dato : 27-03-02 11:33

"Michael Boysen" <rokkerne@ofir.dk> wrote in message
> [...]
> Rokkerne?
> Er der noget på siden der ikke "holder"?

Hej Michael, jeg tror også godt du kan være tilfreds med din side ! ! ! !
Den er super flot og funtionel. Oven i købet er det nogle flotte fisk i har
fanget, og et cool domian navn )

Jeg har længe prøvet at finde noget på dit site som jeg syntes der var
mangfuld eller dårligt, men det er sku en svær opgave må jeg sige, og jeg
plejer ellers nok at være kritisk med hjemmesider...

Hvis der er noget rent praktisk der mangler, er det måske at man kan blader
til næste foto af en fisk uden at komme tilbage til foto indexet. Men det
høre jo til små tingende...

For at gøre din site mere intressant for andre end "Rokkerne" er nok lidt
svært så længe det er et site bygget til dem og nærmest kun dem. Vi andre
nyder at kikke på jeres fangster og dit webdesign, men kan som sådan ikke
bruge siden til meget andet... Hvis du gerne vil have vi skal bruge dit site
til mere, så skal der nok noget mere på siderne som alle kan have brug for
at læse, downloade osv.
Men sprøgsmået er nærmere om det ikke er cool nok den henvender sig mest til
folk i og omkring jeres lystfiske klub, eller til folk der gerne vil være
medlem.

-e.

Fra : Michael Boysen

Dato : 27-03-02 12:58

EV0L skrev:
> Hej Michael, jeg tror også godt du kan være tilfreds med din side ! ! ! !
> Den er super flot og funtionel. Oven i købet er det nogle flotte fisk i
har
> fanget, og et cool domian navn )

Mange tak.

> [...]

blader
> til næste foto af en fisk uden at komme tilbage til foto indexet. Men det

Har ikke overvejet det før, men kan godt se det ville være rart.
Prøver lige at finde en fornuftig løsning.

> [...]
til
> folk i og omkring jeres lystfiske klub, eller til folk der gerne vil være

Problemet er, at vi ikke just er en kæmpe klub, og derfor er det lidt småt
med nyt materiale til siden. Det kører fint nu, men når først "hele siden er
færdig", er der ikke meget andet end fangstrapporter og billeder at
opdatere.
Men du har nok ret, vi skal dæmpe ambitionerne en anelse

Bedste hilsner
/Michael Boysen

Fra : EV0L

Dato : 27-03-02 13:43

> [...]
> opdatere.
> Men du har nok ret, vi skal dæmpe ambitionerne en anelse

Jeg syntes ikke nødvendigvis du skal dæmpe ambitionerne en anelse, men måske
finde nogle ting at putte på sitet som henvender sig til mere og andre end
jeres egen klub, du skriver jo selv at det bliver småt med opdatereinger nu
den snart er færdig med at lave hjemmesiden, så er det jo bare at finde på
noget at ligge ud på siden som andre også kan bruge... Som eks. Danmarks
rekorder, gode fiske steder i har prøvet, evt. med lidt beskrivelse om
hvorfor det er godt at fiske netop hvor i gør, måske dybte og fiske arter på
forskellige søer osv...

Kik evt. på andres sider og find ud af hvad det kunne være...

Dit Webdesign er skide godt, så jeg ser ingen grund til du ikke skulle tage
konkurrencen op med andre gode lystfiske hjemmesider...

God fornøjelse med det

-e.