Leje klapvogn
Fra : Webwoman

Dato : 26-03-02 21:17

Kan man noget sted i Kbh. leje en god klapvogn for tre dage?

Vi har ikke plads i bilen til både passagerer, bagage og klapvogn.... men
klare sig uden klapvogn i tre dage kan Camilla på 8 måneder altså ikke.

Mvh. Lisbeth

Fra : Dorthe Eshington

Dato : 26-03-02 22:01

Det mener jeg, at du kan hos Jalsøe på Roskildevej i Valby. Dog skal man
vist minimum skal leje/betale for en uge, men ellers så giv dem et ring og
snak med dem. www.jalsoe.dk

Mange hilsner Dorthe

Fra : Soren Pedersen

Dato : 27-03-02 11:11

Hvad med at investere i en paraply-klapvogn af billigste slags ? Det er uden
tvivl noget bras, men mon ikke den holder i 3 dage......Det kunne være
ligeså billigt som at leje.

Mvh
/Søren
--
Kig billeder og "Mini-marked" på www.sitecenter.dk/tinaogsoeren

Fra : Marianne

Dato : 27-03-02 18:03

"Soren Pedersen" <smp@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad med at investere i en paraply-klapvogn af billigste slags ? Det er
uden
> tvivl noget bras, men mon ikke den holder i 3 dage......Det kunne være
> ligeså billigt som at leje.

Det er bedre at leje. Dels koster en billig paraplyklapvogn mere (ud over at
det er noget bras), dels er en god paraplyklapvogn god: sele, ryggen kan
lægges fladt, bremse etc.)

Jalsø/Babysam har

mvh
marianne

Fra : Webwoman

Dato : 27-03-02 19:54

Bedstemor har købt et stativ, der kan spændes på bilen og så kan Camillas
klapvogn spændes bagpå. Ideen kom fra en af gruppens brugere, der sendte en
mail med ideen. 329 kr. i Bauhaus for stativet..... så har vi en løsning,
der kan bruges så længe Camilla vil have klapvognen med sig. *S*

Tak for hjælpen til alle.

Mvh. Lisbeth

Fra : Soren Pedersen

Dato : 27-03-02 22:50

Nok en mere permanent ide.....Selvom den kostede 3 paraply klapvogne
Med mindre det kun er stativet der skal bag på, skal I nok have fat i noget
til at pakke klapvognen ind i. Også i tørvejr bliver der hvivlet en masse
skidt og bremsestøv op.

Mvh
/Søren

Fra : Mark Schiller

Dato : 29-03-02 20:54

Wed, 27 Mar 2002 19:53:34 +0100, berigede "Webwoman"
<webwoman@FJERN.chicks.dk> dk.familie.barn med:

>Bedstemor har købt et stativ, der kan spændes på bilen og så kan Camillas
>klapvogn spændes bagpå. Ideen kom fra en af gruppens brugere, der sendte en
>mail med ideen.

Hmmm - kræver det der stativ, at man har trækkrog?

/Mark

Fra : Webwoman

Dato : 30-03-02 00:25

"Mark Schiller" <ms.nospam@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Hmmm - kræver det der stativ, at man har trækkrog?

Nope.... det spændes på bagklappen med remmer og seler og hele pivtøjet.

Mvh. Lisbeth

Fra : HANNE MOOS

Dato : 01-04-02 14:01

Har hun allerede købt det?
Hvis ikke, må du da gerne låne min klapvogn i de tre dage i er i kbh...

Fra : P.K.L

Dato : 04-04-02 19:54

ja, Jalsøe Roskildevej/Rødovre, 100 kr. pr. uge