Win98SE går i sort.
Fra : NIELS B PEDERSEN

Dato : 26-03-02 19:06

Jeg har af og til det problem at windows 98 SE ikke når at blive indlæst
helt under opstart af PC'en. Skærmen går bare i sort men er tændt, herefter
genstarter jeg PC'en og så kommer der mulighederne for at vælge at starte
windows i fejlsikret tilstand osv. Nederst står "at windows ikke fik nået at
indlæse alle filerne under sidste opstart". Jeg vælger så bare at starte op
på normal vis og så kører det igen. Som sagt sker det kun af og til. Jeg
mistænker min PC for at starte så hurtigt op at windows 98SE ikke kan følge
med (det er jo trods alt et gammelt program efterhånden). Jeg har en AMD
XP1800+, 512mb ddr-ram, Asus A7V266-E bundkort og Asus Geforce 3 Ti-200
grafikkort.
Der er ikke noget galt med hardwaren for den har været udskiftet 3 gange
(både 3D-kort, ram, bundkort, processor - det er en længere historie jeg
ikke vil komme ind på), er min maskine bare for hurtigt til win98SE en gang
imellem under opstart ???
MVH
Niels

Fra : Bagle

Dato : 26-03-02 19:18

Hej Niels,

Jeg kan ikke præcis fortælle dig hvad fejlen er men du kunne prøve st køre
en biosopdatering på bundkortet. eller måske geninstallere windows og se
hvordan det går..

Hvad med PSU?

--
-Bagle
www.sjokoladeland.dk

*Fjern 2605 i mail ved svar*

Fra : Madsen

Dato : 26-03-02 19:18

NIELS B PEDERSEN skrev:

> [...]
> historie jeg ikke vil komme ind på), er min maskine bare for
> hurtigt til win98SE en gang imellem under opstart ???

Du skriver selv at der ikke er noget galt med hardwaren og denne
gruppe handler netop om hardware. :)
Da dit spørgsmål nok nærmere handler om et Windows-problem har jeg
tilladt mig at flytte dit indlæg over i den gruppe i sedet.

Xfut: <news:dk.edb.system.ms-windows> hvor dette indlæg og svar til
det derfor vil havne.

Madsen.

Fra : Gevaldi

Dato : 26-03-02 19:42

"Madsen" <nospam@madsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse news:Xns91DDC449E33A0copy.if.you.wish@madsen.tdcadsl.dk...

Ka' du se ind i fremtiden, du svarede på et
spørgsmål 7 minutter før end det blev stillet

Hvad er de 7 rigtige lottotal på lørdag:)

/Gevaldi

Fra : NIELS B PEDERSEN

Dato : 26-03-02 19:45

Nej, Madsen var så flink at sende spørgsmålet over i denne gruppe, da det
mere hører til her ! - derfor "kendte han svaret".
-Niels-

Gevaldi <georg_valdiREMOVENOSPAM@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3ca0c0e9$0$58893$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Henning Lund

Dato : 26-03-02 22:02

Gevaldiskrev:

>"Madsen" <nospam@madsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse news:Xns91DDC449E33A0copy.if.you.wish@madsen.tdcadsl.dk...
>
>Ka' du se ind i fremtiden, du svarede på et
>spørgsmål 7 minutter før end det blev stillet

Han roder garanteret med Hamsters tidsopdatering )

Fra : Madsen

Dato : 26-03-02 22:57

Henning Lund skrev:

> Han roder garanteret med Hamsters tidsopdatering )

Jow, jow. ;)

Madsen.

Fra : Madsen

Dato : 26-03-02 22:50

Gevaldi skrev:

> Ka' du se ind i fremtiden, du svarede på et
> spørgsmål 7 minutter før end det blev stillet

Jeg går ud fra at mit ur passe og Niels' ikke gør, eller hur' ?
Mit ur bliver stillet af en gnaver så det er måske den der tager fejl?
Jeg ved det ikke, men jeg vil da mene at mit ur passer godt nok.

> Hvad er de 7 rigtige lottotal på lørdag:)

Det nægter jeg at fortælle.

Madsen.