sl 75 kav + amd Xp ?
Fra : Thomas Haasum

Dato : 26-03-02 19:01

Hej gruppe !

går at tænke på at skift min 1000/266 Tbird
ud med en xp 1800 el 1900 men vil det give
noget når MB ikke kan kører med ddr ram ?

min comp er :

sl 75 kav ( duh )
1000/266 Tbird ( dobbel duh )
384 mb ram
40 g maxtor hd
16 g fuji hd
g force 3 ti 2000 POW.
12/10/32 liteon brænder !

håber på nogle seriøse svar .-)

mvh Haasum@wanadoo.dk

Fra : Kim Fritze Sillasen

Dato : 26-03-02 19:05

> går at tænke på at skift min 1000/266 Tbird
> ud med en xp 1800 el 1900 men vil det give
> noget når MB ikke kan kører med ddr ram ?

For det første skal du finde ud af, hvilken version dit bundkort er. Den kan
kun køre med XP'er, hvis versionen er F1 eller over. Det kan ses nederst i
et hjørne af printet.

"Noeget" vil det da give. Jeg synes jeg kan mærke forskel fra en 1000 til en
1333, så det skulle da nok give et godt boost.

--
Mvh. Kim, Aalborg
--

Hold venligst dine indlæg til gruppen medmindre jeg beder om andet, tak.
Utroligt folk ikke magter at tage dette som en selvfølge.

Fra : Thomas Haasum

Dato : 26-03-02 19:18

Jo det er en F1, ville det give meget mere hvis jeg
sparkede et nyt bundkort i feks sl75drv5 og hvor meget
forskel er der på de forskellige slags ddr ram ?, de er godt nok dyre !

mvh haasum

Fra : Kim Fritze Sillasen

Dato : 26-03-02 19:22

Jeg foretrækker at se det på denne måde: Hvis du har råd til opgraderingen,
så du får både cpu, ram og bundkort, så gør det. Cpu'en alene skal da nok
give et boost, men det er nu rarest at føle den give et ordentligt spark op
i hastighed.

--
Mvh. Kim, Aalborg

Fra : wheeeeeeee

Dato : 26-03-02 21:22

snip
> går at tænke på at skift min 1000/266 Tbird
> ud med en xp 1800 el 1900 men vil det give
> noget når MB ikke kan kører med ddr ram ?
>
> min comp er :
>
> sl 75 kav ( duh )
> 1000/266 Tbird ( dobbel duh )
> 384 mb ram
> 40 g maxtor hd
> 16 g fuji hd
> g force 3 ti 2000 POW.
> 12/10/32 liteon brænder !

Jeg ville vente. Har du virkelig brug for mere hastighed? Den ser da fin nok
ud. Så kan du jo ligeså godt skifte det hele ud. Ellers køb en 1700+ for ca.
1300,- den er vel i hvert fald 50% hurtigere.