Hvor køber man Molex stik ???
Fra : Søren Ladegaard

Dato : 26-03-02 16:32

Hej NG.

Hvor kan man købe løse Molex stik og ben ?
Jeg bor omkring Vejle, så hvis nogen kender et sted i
nærheden, eller et firma der kan sende det til mig.

--
Tak.

Søren
s.ladegaard@pc.dk

Fra : [DK]TaReC

Dato : 26-03-02 17:23

Nu da du jo er fra vejle-området, så slå en smut forbi sønderbrogade 42 i
vejle, der finder du sjovt nokVejle RC Elektronik shoppen.....

Fra : Søren Ladegaard

Dato : 26-03-02 18:08

Ja, det har jeg også tænkt på, men jeg kan ikke finde nogen på deres
hjemmeside !!!
Mener du de har dem ??

Fra : [DK]TaReC

Dato : 26-03-02 20:34

Joo alle elektronik-bikse med respekt for sig selv, har dem i løssalg.,
ellers så ring til dem først