børn og psoriasis ?
Fra : Jette

Dato : 26-03-02 15:48

Hej gruppe
Min datter på 6, har netop fået konstateret psoriasis. Er der nogle der har
nogle gode råd, erfaringer m.m. vedr. børn og psoriasis
Jette

Fra : mimi

Dato : 26-03-02 19:03

Det kommer meget an på hvor hun har det henne.
Jeg har siden jeg var barn haft det i hovedbunden, og bag ørene. Det har
ikke krævet så megen behandling, bortset fra en speciel shampoo, og engang
imellem nogle stråler på en hudklinik. Bag ørene har jeg en salve som
hjælper. Så det har ikke hæmmet min barndom på nogen måde, selvom det da
har været træls.
mvh Mimi

Fra : Rasmussen

Dato : 03-04-02 10:01

Hej gruppe
Min datter på 6, har netop fået konstateret psoriasis. Er der nogle
der
har nogle gode råd, erfaringer m.m. vedr. børn og psoriasis
Jette

Jeg har hørt, at alternative behandlere har haft god erfaring med
behandling af psoriasis, bl.a. kranio-sakral-terapi.
Klinikken, jeg kender til, hedder Frederikssund Holistisk Klinik,
47383813, og hvis det er for langt væk, kan de henvise til dygtige
behandlere.
Held og lykke!

Fra : vibped

Dato : 22-10-02 14:12

Jeg lider selv af psoriasis i hovedbunden. Og det gør min mor også, men
hendes forsvandt da hun begyndte at bruge fructis-shampoo. Desværre har
det ikke samme effekt på mig, men det kan jo være at du er så heldig at
det virker på din datter. Held og lykke
http://www.kandu.dk/

http://www.kandu.dk/