Skærme
Fijala 3554
Samsung Onsite??
Fra : Hans Mouridsen

Dato : 26-03-02 15:34

Hejsa

Er der nogen som ved hvor lang behandstid, Anovo må tage om en ombytning?

Jeg har en defekt Samsung 950p, og jeg fejlmeldte den mandag, men de nægter
at ombytte den før påske!!! Det er da total dårlig service....

Der er sq ikke meget onsite i det...

Mvh
Hans

Fra : wheeeeeeee

Dato : 26-03-02 15:49

snip
> Jeg har en defekt Samsung 950p, og jeg fejlmeldte den mandag, men de
nægter
> at ombytte den før påske!!! Det er da total dårlig service....

Hvad er der galt med skærmen?

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 26-03-02 19:31

"Hans Mouridsen" <hom@mailme.dk> wrote in message news:3ca086ae$1@news...

> Jeg har en defekt Samsung 950p, og jeg fejlmeldte den mandag, men de
nægter
> at ombytte den før påske!!! Det er da total dårlig service....
>
> Der er sq ikke meget onsite i det...

Godtnok siger de at de kommer og ombytter skærmen dagen efter modtagelse af
fax/brev, inden kl. 12 eller i den stil.

Hvis de har modtaget dit brev med fakture og fejlbeskrivelse mandag. Skulle
de jo komme idag. Men man skal nok ikke hænge sig i et par dage. Der er jo
alligevel mange der helt sikkert har fri i disse 3 dage inden påske.

Jeg fik ombyttet min:

Fax afsendt 18-3 kl. 24:00
Ny farbriksny skærm modtaget 20-3 kl. 09:30

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 26-03-02 19:45

> Jeg fik ombyttet min:
>
> Fax afsendt 18-3 kl. 24:00
> Ny farbriksny skærm modtaget 20-3 kl. 09:30

Skærmen blev forresten leveret af http://www.tech-care.dk/

Jeg synes virkelig det så ud til at være god service de leverede.... Blev
behandlet pænt af manden der kom. De gik helt strygende.. Også selvom han
belv mødt med lidt ventetid, og en Bjarke der havde morgenhår