Fejl med nu formulering =)
Fra : Peter Ingemann Hanse~

Dato : 26-03-02 10:54

Jeg skrev et indlæg for ikke ret mange 'rodtråde' tilbage. Indlægget var
forholdsvist dårligt skrevet og jeg begynder at tro at det er derfor der
ikke er nogen der har svaret på det.
Men jeg prøver igen hvor jeg har sammenkogt det meste til nogle få ord:
"Hvorfor opdateres siden ikke?"
Kig på http://www.svendborgungdomsraad.dk/new/index.asp?req=11&mnu=1 og
snask rundt mellem "hvem er vi?" og "vedtægter" - hvis du bliver ved med det
2 til 3 gange vil siden ikke opdateres hvorfor...
Hvis du vil have kildekoden/hele molevitten så skriv lige så sender jeg den
med glæde så længe fejlen bare bliver rettet =)

Hilsen fra Peter

Fra : Carsten Nielsen

Dato : 26-03-02 14:14

Peter Ingemann Hansen wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
> snask rundt mellem "hvem er vi?" og "vedtægter" - hvis du bliver ved med det
> 2 til 3 gange vil siden ikke opdateres hvorfor...

I min browser (IE50) virker det udemærket!!!

I øvrigt en ret fancy menu, hvis det var det du gerne ville høre

/Carsten

Fra : Peter Ingemann Hanse~

Dato : 26-03-02 19:10

"Carsten Nielsen" <carsten@codeguru.dk> wrote in message

> I min browser (IE50) virker det udemærket!!!

}> Hmmm...det lyder godt nok underligt - man skulle ikke ligefrem mene at
IE6 er dårligere en IE5. Du er sikker på at du har trykket dig igennem
menuen "hvem er vi?" og "vedtægter" en del gange ? I såfald fatter jeg
keines =)

> I øvrigt en ret fancy menu, hvis det var det du gerne ville høre

}> Ikke lige her...jeg sender den til news:dk.edb.internet.webdesign.ris+ros
når jeg har rettet fejlen men tak for rosen =)

Hilsen fra Peter
89253469

Fra : Christian M. Nielsen

Dato : 26-03-02 19:09

Med en fejlmeddelelse som

***********************
Server object error 'ASP 0228 : 80004005'

Server.Execute Error

/new/_pgs/centerIFrame.asp, line 11

The call to Server.Execute failed while loading the page.

************

Bør du nok henvende dig i asp gruppen. de ved mere om sådane ting end vi gør
her. Umiddelbart vil jreg tro at det er en fejl fra serveren der får siden
til at at komme med fejlmeddelelsen, da den virker ok i starten.

Mvh / Regards

-=< Christian >=-
ICQ: 25308942
http://www.cmnielsen.dk

Fra : Peter Ingemann Hanse~

Dato : 26-03-02 19:25

"Christian M. Nielsen" <christian@cmnielsen.dk> wrote in message
> [...]
> her. Umiddelbart vil jreg tro at det er en fejl fra serveren der får siden
> til at at komme med fejlmeddelelsen, da den virker ok i starten.

Hmmm...se nu begynder det at blive sjovt =)
Jeg poster (har gjort) det lige i ASP-gruppen.

Takker fra Peter