retsligt ? omkring dyresex
Fra : Lieberkind

Dato : 26-03-02 10:04

Jeg ved der har været et par retssager omkring det at dyrke sex med dyr.
Bl.a. en ung mand der blev taget på færsk gerning i en kostald. Den unge
mand fik en bøde for at have brudt ind i stalden, men ikke for at have
haft sex med koen. Er der nogen der ved hvor jeg kan finde mere om denne
og/eller andre tilsvarende sager?
Venlig hilsen
Lieberkind

http://www.kandu.dk/

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 26-03-02 14:14

Tue, 26 Mar 2002 09:03:31 GMT, skrev "Lieberkind"
<Lieberkind.news@kandu.dk>:

>Bl.a. en ung mand der blev taget på færsk gerning i en kostald. Den unge
>mand fik en bøde for at have brudt ind i stalden, men ikke for at have
>haft sex med koen.

Dyresex er ikke ulovligt, medmindre det kan karakteriseres som
dyremishandling.

>Er der nogen der ved hvor jeg kan finde mere om denne
>og/eller andre tilsvarende sager?

Desvære ikke

--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Chokmah Dog Fever

Dato : 26-03-02 21:41

On Tue, 26 Mar 2002 09:03:31 GMT, "Lieberkind"
<Lieberkind.news@kandu.dk> wrote:

> [...]
>Bl.a. en ung mand der blev taget på færsk gerning i en kostald. Den unge
>mand fik en bøde for at have brudt ind i stalden, men ikke for at have

jeg har ikke lige paragraferne !
men ved at sodomi er lovligt så længe dyret ikke lider under det

> Er der nogen der ved hvor jeg kan finde mere om denne
>og/eller andre tilsvarende sager?

ikke hvor der er faldet dom for den sags skyld ?
kan tjekke Jura - der plejer at være en der ved det meste
Mv
Bo

xpost :dk.videnskab.jura
fut tilbage til dk.snak.seksualitet
--
I'm deeper than the shit I'm in (Iggy Pop)
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)

Fra : ram2

Dato : 17-04-03 19:38

Hvorfor helvede lukker Kandu ikke dette sp.- når det nu ikke via
lovgivningen er muligt at aflive den syge spørger. Det har stået med
sin lede stank af menneskeligt fordærv i over 1
år....................... VÅGN NU OP KANDU!!!!!!!!!!!!!!!

http://www.kandu.dk/

Fra : Jens Bruun

Dato : 19-04-03 12:29

In news:3e9ef4e7$0$127$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk, ram2
<ram2.news@kandu.dk> wrote:
> [...]
> sin lede stank af menneskeligt fordærv i over 1

Hvorfor helvede kan vi ikke snart slippe for at læse alt det KANDU-skrammel,
du og andre forpester usenet med. Skrub hjem til KANDU, hvor du hører
hjemme, og bliv der venligst!

--
-Jens B.