Min første flash-film! Kritik tak :o)
Fra : Claus Pedersen

Dato : 26-03-02 00:02

Hejza!

Jeg har netop færdiggjort min første flash-film, og jeg ville
blive meget glad for lidt konstruktiv kritik

Se den her: http://www.ybp.dk/dansk/film/moller.swf

På forhånd tak,
Claus Pedersen

Fra : Claus Pedersen

Dato : 26-03-02 00:13

Filmen ser ikke helt godt ud hvis man bare følger linket... Hvis
I i stedet for vil se filmen under "bedre betngelser", så gå ind
www.ybp.dk , og tryk på "SE FLASH-FILMEN HER" ved den seneste
artikel

Claus Pedersen
www.ybp.dk

Fra : The beast within

Dato : 26-03-02 00:56

Nu er jeg ikke selv ekspert i flash (er stadig igang med at lære det), men
måske skulle du have brugt billeder af bedre kvalitet, og måske lagt
lydeffekter ind hist og pist, godt nok er jeg ikke den største fodbold
fan(atiker), nej spørg til side, men jeg syntes "filmen" virker langtrukken
og kedelig, jeg ved ikke om det bare er mig, fordi jeg har en anden smag
eller andre også syntes det.

Håber du kan bruge det til noget

- Martin Petersen

Fra : Linda Sørensen

Dato : 26-03-02 08:20

>Jeg har netop færdiggjort min første flash-film, og jeg ville
>blive meget glad for lidt konstruktiv kritik
>Så gå ind på www.ybp.dk , og tryk på "SE FLASH-FILMEN HER" ved den seneste
>artikel
Kort og godt:

1) Lyd ville gøre den mere spændende

2) Billederne er i /for/ dårlig kvalitet

3) Du må IKKE lave så store animationer med gennemsigtighed - på min
Pentium 200MHz kører det RET skidt

4) Gennemgående er flashet MEGET præget af swish - alle
teksteffekterne er ikke nye og smarte men gamle og genbrugte

5) Blandingen af dansk og engelsk virker lidt plat.. i starten er der
smarte engelske ord - men kort tid senere ryger du over i dansk

Generelt er filmen sjov nok. Jeg kan godt lide, at der er noget fart
over feltet og at der er noget humor i det, men desværre ødelægges det
lidt af tunge animationer samt mangel på lyd.

Mvh
Bo Dudek
www.bodudek.dk
www.bodudek.dk/cd (dsl eller hurtigere)

Fra : Peter Ingemann Hanse~

Dato : 26-03-02 09:55

"Claus Pedersen" <c@ybp.dk> wrote in message news:a7oa9i$l34$1@sunsite.dk...
> Hejza!
>
> Jeg har netop færdiggjort min første flash-film, og jeg ville
> blive meget glad for lidt konstruktiv kritik
[SNIP]
prøv news:dk.edb.internet.ewbdesign.ris+ros

Fra : Linda Sørensen

Dato : 26-03-02 14:01

>[SNIP]
>prøv news:dk.edb.internet.ewbdesign.ris+ros
det kan man jo altid diskutere, for hvis gutten er ny i flash, som han
selv udtrykker det, så kan han her få noget kontruktivt kritik til
hvordan han kan gøre det bedre..

i dk.edb.internet.webdesign.ris+ros kan de måske fortælle, hvad der
ikke ser godt ud og hvad der kører langsomt, men mange har måske ingen
anelse om, HVORFOR det kører langsomt, og HVAD man kan gøre for at
undgå dette..

Mvh
Bo Dudek

Fra : Thomas

Dato : 26-03-02 16:06

"Linda Sørensen" <linda@gladogslank.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke ser godt ud og hvad der kører langsomt, men mange har måske ingen
> anelse om, HVORFOR det kører langsomt, og HVAD man kan gøre for at

Og det kan man så spørge om her, når man når så langt ...

--
MVH

Thomas
http://www.jogt.com - webcam og undervandsbilleder fra Rødehavet
http://users.cybercity.dk/~bkb3175/ - en dansk Flash tutorial
http://www.fastfreeway.dk/?ref=11242 - får du trafik nok på din hjemmeside?

Fra : Claus Pedersen

Dato : 26-03-02 16:08

Jeg kan se at jeg er gået lidt forkert med min henvendelse, men alligevel tak
til dem der gad give kritik af "filmen"...

Jeg kan se jeg skal hjem og arbejde videre

Mvh,
Claus Pedersen
www.ybp.dk

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : EV0L

Dato : 27-03-02 01:43

> [...]
> Hejza!
>
> Jeg har netop færdiggjort min første flash-film, og jeg ville
> blive meget glad for lidt konstruktiv kritik

Jamen det er en god film syntes jeg !

Ja det kan ses det er den første længere film du har lavet og det hele kunne
sikkert være med bedere billeder eller lyd, men det kan ses du har lagt et
stort arbejde i det og man kan se du har fået afprøvet en masse, så jeg
syntes det er ok !

Bliv ved og du skal blive meget dygtigere med tiden !!!

-e.