Casemod - lak og læder?
Fra : Jens Carsten Hansen

Dato : 25-03-02 23:05

For en kammerat som har en kollegieforbindelse hvor newsgrupperne er
utilgængelige det meste af tiden, skal jeg spørge om følgende:

Hvilke slags maling kan man bruge til sit kabinet og skal man evt. give
det et lag lak bagefter ?

Subject er måske lidt misvisende, men nu har du jo læst den..
Beklager at skuffe dem som havde glædet sig til at læse om et casemod
med lak og læder :)

Fra : Moller

Dato : 25-03-02 23:29

"Jens Carsten Hansen" <greylion@gmx.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> utilgængelige det meste af tiden, skal jeg spørge om følgende:
>
> Hvilke slags maling kan man bruge til sit kabinet og skal man evt. give
{KLIP]

Hej Jens.

Prøv denne: http://www.casemodding.dk/ . Jeg ved at der findes en vejledning
i hvordan man maler disse kasser.

mvh moller

Fra : Paul

Dato : 25-03-02 23:30

helt forkert NG,,
men prøve de links her
http://www.7volts.com/
http://www.blagged-hardware.net/content/current.html
http://www.cpufailure.com/

Fra : Thomas

Dato : 26-03-02 09:04

"Paul" <p-e-f@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> helt forkert NG,,

Hvilken NG er så den rigtige?

--
MVH

Thomas
http://www.jogt.com - webcam og undervandsbilleder fra Rødehavet
http://users.cybercity.dk/~bkb3175/ - en dansk Flash tutorial
http://www.fastfreeway.dk/?ref=11242 - får du trafik nok på din hjemmeside?

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 26-03-02 09:04

"Paul" <p-e-f@get2net.dk> wrote in message
> helt forkert NG,,

Hvor mener du så at casemod's hører hjemme ?

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Leony

Dato : 26-03-02 10:04

"Jens Carsten Hansen" <greylion@gmx.net> skrev i en meddelelse

> Hvilke slags maling kan man bruge til sit kabinet og skal man evt. give
> det et lag lak bagefter ?

Han skal købe en spraymaling, de fåes til forskellige priser. Han skal købe
den han bedst kan lide (jeg brugte Motip til 70 kr dåsen), den dyreste er
ikke altid den bedste. Jo flere lag han giver, des pænere bliver finishen.
Han behøves ikke at give den lak. Det kan også give den et mat skær. Flere
lag = blankere overflade.
Han skal huske at købe grunder og hvis han skal male plastic, så skal han
have en speciel plasticgrunder.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : Brian Olsen

Dato : 27-03-02 02:43

> [...]
>
> Subject er måske lidt misvisende, men nu har du jo læst den..
> Beklager at skuffe dem som havde glædet sig til at læse om et casemod

lak og læder??

sådan et casemood tror jeg da nok jeg er mand for!

er der nogen der har en ide om hvor meget af varmen der afgives fra
kabinettes metalsider?

BTW -nogen der har et hærget atx kab. jeg kan øve mig på??

Fra : Leony

Dato : 27-03-02 09:21

"Brian Olsen" <tojdyr@mail.dk> skrev i en meddelelse

> er der nogen der har en ide om hvor meget af varmen der afgives fra
> kabinettes metalsider?

Ikke ret meget. Blæsere er at foretrække.

> BTW -nogen der har et hærget atx kab. jeg kan øve mig på??

Prøv i markedsgrupperne.