NetExpress Atm og Win XP Pro Dk
Fra : Frederik Flindt Hans~

Dato : 25-03-02 21:51

Jeg har fået et mystisk problem med min adsl forbindelse..
Det hele startede da jeg fik fast IP og så kunne jeg slet ikke bruge min
forbindelse, den fik jeg så fjernet og kunne komme på igen.
Men efter at jeg er kommet på nettet igen, kører det rent ud sagt ad helvede
til, jeg kan kun komme ind på enkelte hjemmesider, og jeg kan ikke downloade
det mindste. Min upload er der fuld fart på.
Jeg kører winXp pro dk, og har delt forbindelsen gennem min pc med 3 andre
pc'ere, 2 af dem kører også XP og har nøjagtig det samme problem, og den
sidste køre ME og der er der fuld fart på???
Jeg har prøvet alle tænkelige indstillinger, fjernet netkortet og kørt
forbindelse på en maskine alene, jeg har geninstalleret drivere og windows,
og jeg har fjernet alt på maskinen, men intet hjælper, og det til trods for
at jeg har kørt med nøjagtig den samme konfiguration før jeg fik den faste
IP, og der kørte det bare. Jeg har spurgt TDC om hjælp men har ikke hørt
noget fra dem endnu..

Er der nogen der har nogle gode råd??

M.v.h.

Rasmus

Fra : Michael Lauersen

Dato : 28-03-02 16:12

Jeg har fuldstændig det samme problem.
I windows 98 kører det som det skal.
I windows xp er nettet kanon langsomt.
Jeg har opdateret atm kortet og har ledt med lys og lygte over alt efter en
løsning. Teledanmark har sagt at en medarbejder kan ringe til mig på fredag
(ringede til dem mandag).

Hvis i har en løsning eller du måtte finde en hører jeg meget gerne fra dig
"Frederik Flindt Hansen" <frederik.flindt@hansen.mail.dk> skrev i en
meddelelse news:3c9f8d6c$0$72028$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Dann Pedersen

Dato : 29-03-02 01:13

"Michael Lauersen" <mhl@besked.com> skrev i en meddelelse
> Hvis i har en løsning eller du måtte finde en hører jeg meget gerne fra
dig

Hvad står din MTU til?

/dape - http://dape.dk/news

Fra : Michael Lauersen

Dato : 29-03-02 13:05

MTU her er vist noget jeg ikke har haft med at gøre endnu... hvor kan jeg
se/ændre det henne og hvad skal den stå hvis min forbindelse er 128/256 kb

Fra : Kaj Andersen

Dato : 12-09-02 07:33

Jeg har haft samme oplevelse. TDC meddelte lakonisk, at ATM ikke
fungerer sammen med WinXP. Jeg havde smadder med alt muligt andet,
så jeg nåede også at skifte maskine. Den gamle maskine fungerede
fint, da ATM kortet blev fjernet.

TDC meddelte, at løsningen var et netkort og et nyt abonnement.
Så vidt jeg husker var omkostningen omkring 800 kr. Men nu kører
det så til gengæld.

Venlig hilsen Kaj Andersen

Fra : Jens Petersen

Dato : 12-09-02 16:09

On Thu, 12 Sep 2002 06:32:39 +0000 (UTC), "Kaj Andersen"
<kaj.gerda@mail.tele.dk> wrote:

>TDC meddelte, at løsningen var et netkort og et nyt abonnement.
>Så vidt jeg husker var omkostningen omkring 800 kr. Men nu kører
>det så til gengæld.

Jeg er ked af at sige det men det er da 800 kroner ud af lommen.

--
Jens

Airline slogan: "Our pilots never make the same mistake twice!"