Deling af netværk så der er ligemeget bånd~
Fra : Dopedog KDC

Dato : 25-03-02 21:30

Hejsa

Jeg har 1024 / 256 NetExpress hos ADSL som er delt mellem 2 computere.

Jeg ville høre, om man på en-eller-anden måde, ikke kunne "dele" hastigheden
LIGE op så hver computer faktisk får en 512 / 128 forbindelse, idet en af
computerene downloader og uploader meget mens den anden computer, kun bliver
brugt til at gå på nettet med (og det ka' jeg godt gå lidt langsomt når der
bliver down- og uploadet på den anden for fulde hammer)

På forhånd tak!

Forresten, hvis der findes et sådant program, kan man så sætte den til at
det KUN er når begge computere er tændt at det "duer" ??

Det er jo lidt noget spild kun at downloade med 512 f.eks. når man kan hente
med 1024 hvis den anden computer nu alligevel er slukket

-Ronnie

--
Life was great at the age of five,
but that was then, this is now!