Vis en formmenu, når man trykker på i en l~
Fra : Niels Grøn

Dato : 25-03-02 21:27

Jeg skal bruge en funktion, der når man trykker på en værdi i en
formliste, skal der komme en ny liste, med nogle andre værdier.

Fx. Jeg har en liste der ser sådan ud:

<select name="liste1">
<option value="aaa">aaa</option>
<option value="bbb">bbb</option>
<option value="ccc">ccc</option>
</select>

Når man så vælger 'aaa', skal der komme en ny liste ved siden af,
der se sådan ud:

<select name="liste_aaa">
<option value="aa1">aa1</option>
<option value="aa2">aa2</option>
<option value="aa3">aaa3</option>
</select>

Og på samme måde med 'bbb' og 'ccc'.

Jeg håber at det var til at forstå.

Hvordan gør jeg det???

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 25-03-02 22:10

Mon, 25 Mar 2002 20:26:37 +0000 (UTC), skrev Niels Grøn
<ngn@e-mail.dk>:

>Jeg skal bruge en funktion, der når man trykker på en værdi i en
>formliste, skal der komme en ny liste, med nogle andre værdier.

Prøv at kig på
<http://home13.inet.tele.dk/smedpark/webhjaelp/dropdown/dropdown2.htm>
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Dagree

Dato : 25-03-02 22:36

Knud Gert Ellentoft wrote in dk.edb.internet.webdesign.clientside:

> [...]
> Knud
> http://home13.inet.tele.dk/smedpark/
> Svar kun i nyhedsgruppen - tak! E-mails besvares ikke.

Tusind tak, det var lige det jeg ledte efter!

Takker...