Hvilken type RAM ?
Fra : Jens

Dato : 25-03-02 20:29

Jeg har en Digital Server 3200 model 2266.
Den er monteret med 2 stk. 32 Mb RAM moduler, altså 64 Mb i alt.
Jeg vil gerne udvide med ekstra RAM, men kan konstatere at det ikke er
SD-Ram (f.eks. PC66 eller PC100), da modulerne ikke passer i soklen. Det
ligner dog helt utroligt, eneste forskel er et af "hakkene" som er placeret
1 mm forskudt ifht. SD-Ram.
Kan nogen oplyse mig om hvilken type RAM der skal benyttes ? Hvor man evt.
kan købe det, og hvor meget det evt. koster ?

Jens

Fra : K E Nielsen

Dato : 25-03-02 22:52
Fra : Christopher Højsbo

Dato : 26-03-02 22:45

Hej Jens,

Du kan fx købe Kingston's KTV-PXL6000/64, KTV-PXL6000/128 eller
tilsvarende...

Hilsner

Christopher Højsbo
www.rambutikken.dk

Fra : Jens

Dato : 27-03-02 08:03

"Christopher Højsbo" <christopher@nybro.dk.xxx> skrev i en meddelelse
> Hej Jens,
>
> Du kan fx købe Kingston's KTV-PXL6000/64, KTV-PXL6000/128 eller
> tilsvarende...

Nogen idé om priserne pr. ovenstående moduler ?
Duer RAM'en til andre PC'ere/Servere end Digitals ?
Jeg mest ude efter noget brugt, og hvis jeg ved at det også benyttes i
andre maskiner, kan jeg lettere skaffe det brugt. Kan det ikke lade sig
gøre må jeg jo købe det nyt!

Jens

Fra : Christopher Højsbo

Dato : 27-03-02 14:27

I følge Kingston er prisen $86 hvilket svarer til cirka kr. 900,- inkl. moms
for 128 mb ram...
Det samme modul passer i følgende modeller :

Digital - Prioris MX 6266
Digital - Prioris XL 6200
Digital - Prioris XLe 6180
Digital - Server 1200