Fletning mellem Excel og Word
Fra : Sebastian Døllner

Dato : 26-03-02 00:33

Når jeg prøver at flette noget mellem Excel og Word kommer denne fejl: Word
could not re-establish a DDE connecttion to Microsoft Excel to complete the
current task.

nogen der ved hvad der er galt ??

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 25-03-02 19:37

"Sebastian Døllner" <msd_llner@hotmail.com> wrote in message
> [...]
Word
> could not re-establish a DDE connecttion to Microsoft Excel to complete

Jeg ville prøve at reinstallere begge programmer. Der mangler et
"konverteringsprogram".

Fra : pre

Dato : 25-03-02 22:08

"Flette"? DDE er et link mellem to programmer, helt faktisk et DDE-felt.Kan
du ikke beskrive situationen lidt mere konkret?
pre