John Bull Pub
Fra : René Jensen

Dato : 24-03-02 22:11

Hej

Min far går og leger med nogle tanker om at åbne en John Bull Pub i
udlandet. Han påstår at det er et franchise koncept. Jeg har været ved
at undersøge om man kunne finde noget nærmere information på nettet,
evt. nogle kontakter for at høre nærmere om konceptet, men har dsværre
ikke haft held til at finde noget. Er der nogen her i gruppen som har
nogle ideer til at komme videre?

/René Jensen

Fra : Ulrik Lunddahl

Dato : 24-03-02 22:54

"René Jensen" <rene_jensen@hotmail.com> wrote:

> [...]
> evt. nogle kontakter for at høre nærmere om konceptet, men har dsværre
> ikke haft held til at finde noget. Er der nogen her i gruppen som har

Jeg næsten sikker på at der kunne give gevinst at tage ned og få en øl med
indehaveren af et af disse steder.

--
Med Venlig Hilsen

Ulrik Lunddahl - nospam037@lunddahl.dk
My heroes: Heddy Lamar & George Antheil

Fra : flemming

Dato : 25-03-02 14:19

Prøv at kontakte Aalborg pubben. Det var den første.

Fra : Thomas Andersen

Dato : 02-04-02 16:47

Eller se i franchise-guiden, som udkommer hvert andet år! vist nok Børsen
Bøger!
Her er de fleste selskaber, samt info omkring FT-investering, koncepter m.m.

Thomas, støvring