Sild???
Fra : HB Nielsen

Dato : 24-03-02 21:41

Nogle der ved hvor og hvornår det er muligt at fiske sild i østjylland???

HB

CowShit: www.fusk.subnet.dk

Fra : Kim Nedergaard

Dato : 25-03-02 00:23

"HB Nielsen" <hb_nielsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Nogle der ved hvor og hvornår det er muligt at fiske sild i østjylland???
>
> HB

> CowShit: www.fusk.subnet.dk

Gode muligheder for sild på århus havn eller randers fjord v. Mellerup
skulle være gang i sildene på århus havn nu, men jeg er ikke sikker

K Nedergaard

Fra : Bjarne_H

Dato : 25-03-02 01:10

"HB Nielsen" skrev d. 24-03-02 21:41 dette indlæg :
> Nogle der ved hvor og hvornår det er muligt at fiske sild i
østjylland???

Min svigerfar fangede en hel spanfuld forleden dag i Århus Havn.

Mvh
Bjarne H

http://www.kandu.dk/

Fra : jesper nielsen

Dato : 26-03-02 09:48

Sild dem har vi da fanget de siste 3 uger i udbyhøj