HJÆLPPPPP m. display til en 3310 !!!
Fra : Coolman

Dato : 22-03-02 20:33

Hej.

Er der en der kan fortælle mig, hvorfor når jeg skifter mit smaderet
display,
ud med et andet display, så kan jeg kun lige taste min kode ind, og så går
den display bare i sort :(

MVH Henrik

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 22-03-02 20:37

Coolman skrev:

>Er der en der kan fortælle mig, hvorfor når jeg skifter mit smaderet
>display,
>ud med et andet display, så kan jeg kun lige taste min kode ind, og så går
>den display bare i sort :(

Sort som i "alle punkter vises", eller sort som "hvid"/"ingen punkter
vises"?

Er det det sidste, så er det meget sandsynligt at også det nye display
er i stykker.

Dit spørgsmål hører mere hjemme i dk.teknik.telefoni.mobil - den
gruppe du har skrevet i her er til debat omkring unlocking.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.tk/

Fra : Coolman

Dato : 22-03-02 21:00

Tak, men man skal jo prøve et sted, men det er hvidt, den viser, og
displayet
virker på en anden mobil.

MVH Henrik

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 22-03-02 21:05

Coolman skrev:

>Tak, men man skal jo prøve et sted,

Du kan forholdsvis nemt finde ud af hvilke grupper der er beregnet til
hvad her: http://www.usenet.dk/grupper.pl

>men det er hvidt, den viser, og displayet
>virker på en anden mobil.

Det kan jeg så ikke forklare, jeg har kun selv oplevet displays der,
når der blev foretaget 'ændringer' i 'skærmbilledet' gik ud.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.tk/

Fra : kimmichael

Dato : 24-03-02 16:11

hej. jeg vil mere tro at det er din telefon den er gal med, da jeg selv
har haft noget lignende samme problem før.
mvh kim.

http://www.kandu.dk/