Skærme
Fijala 3554
?: Skærmopløsning AOC 19
Fra : pkc

Dato : 22-03-02 19:44

Jeg har lige købt en AOC 19 og bruger den sammen med et G400 DH 32 mb -

Er der nogen der har en holdning til hvilken skærmopløsning jeg burde
benytte ?

Pt prøver jeg 1280x960 - det synes jeg giver mange lodrette striber - i
billedet.

Jeg har DL de nyeste XP drivere fra AOC´s side.

Håber på et par forslag

--
Per Krabbe, Vestergade 81, 5300 Kerteminde
www.boat4you.dk / pkc@boat4you.dk

Fra : Mogens

Dato : 22-03-02 21:25

On Fri, 22 Mar 2002 19:44:08 +0100, "pkc" <pkc@boat4you.dk> wrote:

> [...]
>benytte ?
>
>Pt prøver jeg 1280x960 - det synes jeg giver mange lodrette striber - i

Jeg har samme skærm og bruger 1280 x 1024 ved 85 Hz

Men prøv evt at ændre på Moire indstillingerne for skærmen.
Det er punktet nederst til venstre på skærmens menu.
Det kan muligvis give et bedre billede.

Du kan også prøve en anden skærmfrekvens. Hvis du kun
kører 60 Hz bør du nok sætte den op til 75 eller 85 Hz.
60 Hz kan give en del flimmer.

Mvh Mogens