CS-server start
Fra : Henrik Rasmussen

Dato : 22-03-02 18:10

Hejsa

Når jeg skal starte min CS server, stiller jeg mig normal i CSdiren, og
skriver "bash start_server"

Så kører den en fil med flg.

screen -A -m -d -S hlds ./hlds_run -game cstrike +exec server.cfg
+maxplayers 10 +map cs_assault

Men det virker ikke når jeg prøver at starte den fra et andet bibliotek ved
at skrive "bash /hlds_l/start_server". Jeg har også prøvet at lave
"start_server" om til:

screen -A -m -d -S hlds /hlds_l/hlds_run -game cstrike +exec server.cfg
+maxplayers 10 +map cs_assault

men også uden held..

Grunden til at jeg vil vide hvorfor den ikke kan starte, er at jeg er ved at
prøve at få den til at starte automatisk ved opstart vha. crontab..

Håber på at nogen vil hjælpe..

M.v.h.

Henrik Rasmussen

Fra : DUdsen

Dato : 23-03-02 13:50

Henrik Rasmussen wrote:

> [...]
>
> Grunden til at jeg vil vide hvorfor den ikke kan starte, er at jeg er ved
> at prøve at få den til at starte automatisk ved opstart vha. crontab..

Du skal angive filsti/filnavn inden i scriptet skriptet arver din konsols
variabler.
Den finder ikke din server.cfg så ved at angive filstien til den burde det
virke.

screen -A -m -d -S hlds /sti/hlds_run -game cstrike +exec /sti/server.cfg
+maxplayers 10 +map cs_assault
er cs_assault også en seperat fil skal der også filsti foran den.

Fra : Henrik Rasmussen

Dato : 23-03-02 17:43

> screen -A -m -d -S hlds /sti/hlds_run -game cstrike +exec /sti/server.cfg
> +maxplayers 10 +map cs_assault
> er cs_assault også en seperat fil skal der også filsti foran den.

Det virker heller ikke.. Men jeg tror heller ikke det har noget med det at
gøre, for kan den ikke finde disse filer starter den alligevel.. Så jeg kan
skrive "screen -r hlds" og så kommer der en consol frem, men den har bare
ikke kørt scriptet eller startet banen.

Mit problem er, at jeg ikke engang kan få den til at starte screen, hvis jeg
står i et andet bibliotek.. Men jeg ved ikke, om det bare er mig der skriver
en forkert kommando.. Jeg skriver "bash /hlds_l/start_server" og der sker
intet. Men stiller jeg mig i /hlds_l/ og skriver "bash start_server" funger
det godt nok..

M.v.h.

Henrik

Fra : Dennis Jørgensen

Dato : 23-03-02 18:22

Henrik Rasmussen (destroyer@pc.dk) wrote:
>Hejsa
>

>Men det virker ikke når jeg prøver at starte den fra et andet bibliotek ved
>at skrive "bash /hlds_l/start_server". Jeg har også prøvet at lave
>"start_server" om til:

prøv "cd /hlds_l; bash ./start_server"

Mvh.

Dennis Jørgensen