Håndjern idag
Fra : Girlie

Dato : 22-03-02 13:55

Hej, jeg skal købe nogle håndjern i dag - det haster...*hehe* - jeg bor i
kbh - hvor er det bedste sted og hvad er prisen rundt regnet?:)

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 22-03-02 16:48

"Girlie" <girlie@hotmail.com> wrote in message
> Hej, jeg skal købe nogle håndjern i dag - det haster...*hehe* - jeg bor i
> kbh - hvor er det bedste sted og hvad er prisen rundt regnet?:)

Strips kan købes alle steder haha

Fra : Chokmah Dog Fever

Dato : 22-03-02 20:09

hvor i ligger morsomheden ?

Bo

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 22-03-02 21:23

"Chokmah Dog Fever" <chokmah@c.dk> wrote in message

> hvor i ligger morsomheden ?

Joe, hvis man har travlt kan man da bruge strips...

Fra : Chokmah Dog Fever

Dato : 23-03-02 00:46

On Fri, 22 Mar 2002 21:23:10 +0100, "Bjarke Hansen"

Øhh jow hvad er strips ???
Mv
Bo

--
I'm deeper than the shit I'm in (Iggy Pop)
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)

Fra : Henning

Dato : 23-03-02 07:34

"Chokmah Dog Fever" <chokmah@c.dk> skrev i en meddelelse

> Øhh jow hvad er strips ???

Strips er nogle smalle nylonstrimler, med et hul i den ene
ende, så man kan stikke den anden ende igennem og
trække til, båndet er forsynet med nogle hakker, så det
virker som modhager, politiet bruger dem ved masse-
anholdelser, ellers er det noget man bruger til at f.eks.
holde styr på et bundt ledninger, hvis du har købt
kabler til din pc, er de ofte holdt sammen med strips.
Man kan ikke åbne dem igen, de skal klippes af

MVH
Henning

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 22-03-02 16:53

"Girlie" <girlie@hotmail.com> wrote in message
> Hej, jeg skal købe nogle håndjern i dag - det haster...*hehe* - jeg bor i
> kbh - hvor er det bedste sted og hvad er prisen rundt regnet?:)

Hvorfor benytter du forresten ikke de svar du allerede har fået tidligere?

Fra : Dan Andersen

Dato : 22-03-02 17:11

"Girlie" <girlie@hotmail.com> wrote in message
> Hej, jeg skal købe nogle håndjern i dag - det haster...*hehe* - jeg bor i
> kbh - hvor er det bedste sted og hvad er prisen rundt regnet?:)

SM-Shop (www.sm-shop.dk), omkring 120,-

Dan

Fra : Girlie

Dato : 23-03-02 11:38

Tak for forslagene - jeg nåede ikke at købe dem, men min legekammerat havde
ledninger parat...hehehehehehe:) Kan klart anbefales...(dog har jeg lidt
striber på halsen..*G*...

I øvrigt min første binde-SM-erfaring..det var rigtigt sjovt..lige indtil
underboen bankede på loftet...HAHAHAHA - vi brød helt sammen i grin...HAHA:)

Jeg kunne i øvrigt ikke forestille mig at lege med en fremmed - for mit
vedkommende kræver det jo fuld tillid og følelser, når man overgiver sig
selv i en andens vold og det var det, der gjorde det så perfekt:)
Og det er jo paradoksalt, at jeg følte mig forkælet og som en dronning,
selvom det mest lignede mishandling og ydmygelse...men hvor følte jeg mig
heldig..HIHI:)

Det er sq for sjovt:)