interface fra IDE til PCMCIA - Kan man det~
Fra : Ricki

Dato : 22-03-02 08:57

Hej,

Jeg har en gammel Philips ekstern CD-brænder til parallel-porten. Nu kører
jeg bare med Windows2000, og der findes ikke drivere til den gamle svend der
kan få den til at virke under W2K. Imidlertid har jeg så en bærbar som jeg
godt kunne tænke mig at bruge brænderen på, MEN der er ingen parallel-port i
den bærbare. Mit spørgsmål er nu: kan jeg få et nyt kabinet til
brænder-drevet, som har PCMCIA-interface istedet for, da det ville kunne
køre på min bærbare. Jeg ved i forvejen at den brænder der sidder i det
eksterne kabinet er en IDE-brænder, så det skulle vel være muligt at finde
ud af?!

Hilsen Ricki

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 22-03-02 09:08

"Ricki" <webfabrikken_NOSPAM@pc.dk> wrote in message
> [...]
> eksterne kabinet er en IDE-brænder, så det skulle vel være muligt at finde

Der findes adskillige producenter af Externe kabinetter til USB.
Jeg mener blandt andet PRCdata de har et slagsen, prisen ligger omkring de
900kr

/Dennis