Søkort?
Fra : Michael Boysen

Dato : 21-03-02 23:53

Hej alle

En af "drengene" har spurgt om ikke jeg kunne finde et søkort over Bastrup
sø (på nettet) til ham.
Jeg lovede at undersøge sagen, men jeg har ikke fundet noget...........Er
der hjælp at hente her?

Vi er nok en del, som kunne drage nytte af diverse søkort, så hold dig
endelig ikke tilbage, hvis du kender til gode links

Bedste hilsner
Michael Boysen

Fiskeklubben Rokkerne
www.rokkerne.dk

Fra : Per Bau

Dato : 22-03-02 00:20

"Michael Boysen" <rokkerne@ofir.dk> wrote in message
> [...]
>
> Vi er nok en del, som kunne drage nytte af diverse søkort, så hold dig
> endelig ikke tilbage, hvis du kender til gode links

Prøv her.
http://www.fa.dk/tekmil/miljo/Vandkvalitet/soewebHome/bastrup_ortofoto.htm
eller her
http://www.fa.dk/tekmil/miljo/Vandkvalitet/soewebHome/Bastrup%20.HTM

og endelig er der oversigten over søer i Frederiksborg Amt
http://www.fa.dk/tekmil/miljo/Vandkvalitet/soewebHome/default_mj.htm

/Per

Fra : Michael Boysen

Dato : 23-03-02 03:23

Per Bau skrev:
> Prøv her.
> http://www.fa.dk/tekmil/miljo/Vandkvalitet/soewebHome/bastrup_ortofoto.htm

[snip 2 links]

Tak skal du ha´
Det er ikke optimalt, men måske kan det bruges?!

Bedste hilsner
/Michael Boysen

Fra : vera

Dato : 22-03-02 21:33

Det levende søkort fås til en meget fornuftig pris, og der er alle søkort i
Danmark.