Windows 2000 driver til Microsoft Sidewind~
Fra : X

Dato : 21-03-02 22:45

Jeg har i dag fremskaffet en gamepad som ovenstående. Da jeg gerne vil have
den til at virke i Windows 2000 gik jeg på nettet for at finde et program
til at
konfigurere den til diverse spil sådan som man kan i Windows 98. Problemet
består i at
programmet ikke vil fungere i Windows 2000. Installationsprogrammet vil
overhovedet ikke
starte.

Hvis nogen har en løsning på problemet vil jeg være hyper-glad...

hilsen

Jacob

Fra : Leony

Dato : 22-03-02 09:17

"X" <lange2002@mail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> består i at
> programmet ikke vil fungere i Windows 2000. Installationsprogrammet vil

Bruger du Windows 2000 driverne?
Kan den overhovedet bruges med Windows 2000. 2000'eren var jo ikke ment som
et OS der skulle bruges til spil. Tit når Microsoft introducerer et nyt OS,
så er der noget af det gamle hardware, der ikke bliver understøttet.
De skal jo sælge noget mere.
Det kan også være at driverne er inkluderet med OS, så skal du bare sætte
pad'en i, så skulle den gerne blive fundet ved opstart.
http://www.computing.net/drivers/wwwboard/forum/472.html

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : X

Dato : 22-03-02 11:35

Tak for hjælpen.

Jeg gik ind på den side du linkede til og det sidste indlæg viste hvordan
man i det mindste kan
detecte pad'en. Egentlig var det rimeligt logisk at man skulle finde den
gennem "Gaming devices"
i Controlpanel. Den kunne bare ikke detectes via "add/remove hardware"

Bare ærgerligt at man ikke opstille profiler.

hilsen

Jacob

Fra : Leony

Dato : 23-03-02 13:16

> Tak for hjælpen.
> Bare ærgerligt at man ikke opstille profiler.

Det var så lidt.
Ja, det er lidt surt, men de skal jo sælge nyt hardware de gribbe.